ik ben helemaal geen giel fan. word ook moe van zijn flauwigheden alleen heb niet de haat die sommigen hebben. en mag gerard zeker wel (vrijdagavond erg leuk), hij staat alleen teveel onder invloed van giel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:21 schreef Timo20 het volgende:
ELO![]()
![]()
misschien ff een late reactie, maar:
[..]
ja giel fan, we weten nou dat je Gerard niet moet![]()
het verschil tussen giel en gerard is dat Gerard z`n uitspraken inmiddels massaal zijn ingeburgerd, die van Giel niet (behalve zijn Begin de dag met een dansje). Dat maakt Gerard net zo tof
Coen is errug goed bezig![]()
Makkelijk , denk zelf morgen 1.250.000quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:26 schreef Crane het volgende:
5700Met constant zulke bedragen moet je samen met alle SMSjes etc. toch al wel over de miljoen heenzitten?
Wat een lief smsjequote:
Zou mij nou nooit gebeuren...quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
haalt ze nou 7500 euro uit haar doos
Ik zeg: gewoon weer ouderwets terug op de Neudequote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:26 schreef Seam het volgende:
Wat een kutnummers vraagt ze dan aan zeg
Valerie moet wel als je zo heet..quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:26 schreef Seam het volgende:
Wat een kutnummers vraagt ze dan aan zeg
PKquote:
Denk niet dat ze met een tussenstand komen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Makkelijk , denk zelf morgen 1.250.000
Gerard onder te veel invloed van Giel?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:26 schreef evert het volgende:
[..]
ik ben helemaal geen giel fan. word ook moe van zijn flauwigheden alleen heb niet de haat die sommigen hebben. en mag gerard zeker wel (vrijdagavond erg leuk), hij staat alleen teveel onder invloed van giel.
Ik weet het wel zeker van niet, of ze moeten dat veranderd hebben sinds vorig jaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Denk niet dat ze met een tussenstand komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |