Zo dan ga ik ook nog even mijn gal spuien.
Wat zitten hier toch een aantal ontiegelijke kneuzen zeg! Onbeschrijfbaar laag nivo !
Is iedereen soms vergeten dat je ook bent begonnen met foto's die andere bagger vonden en werden jullie toen
ook zo afgezeken ???
Goed nu voor het constructieve gedeelte van deze post.
Allereerst goed dat je oefent met foto's nemen maar je maakt het jezelf niet echt makkelijk.
Ik zou als eerste vragen je hebt raw op je camera zitten gebruik je dat ook ? Zo nee waarom niet ?
Ten tweede wil ik even aangeven dat ik de foto's van bedroevende kwaliteit vind, niet omdat jij nou slecht bent maar omdat ik meer zou verwachten van de camera die je hebt.
Want eerlijk gezegt is mijn iso 1600 op mijn 40d van betere kwaliteit maar met de dezelfde digic III.
Dit laatste moet ik even aan de heren professional's laten keuren want die kunnen dit wellicht beamen of terechtwijzen.
En als derde wil ik graag even van je weten wat je gebruikt om na te bewerken, want het kan ook zijn dat je daarmee de kwaliteit zo mee onderuit haalt.
Verder zou ik zeggen ga vooral door met oefenen en probeer voor dit soort situatie's een 50mm 1.8 te halen,
dat is een mooie lens voor een niet al te gekke prijs
Een voordeel heb je wel, je begint nu te ontdekken wat de limieten van je camera en lensen zijn zodat je volgende keer weer een stukje meer voorbereid op pad gaat.
Als laatste heb ik nog even met een foto lopen sleutelen in fotoshop met alleen even wat levels rechtgetrokken en een simpele blur richting de achtergrond, ik ben hier geen ster in maar imho komt hij zo
iets beter uit
[ Bericht 0% gewijzigd door mental op 23-12-2008 15:25:45 (even opgeschoond ) ]