Zou je denkenquote:Op maandag 22 december 2008 16:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch vrij vanzelfsprekend
Als SuperGrover? Die vliegt ookquote:Op maandag 22 december 2008 16:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed gaan vliegen
ahh... die vind ik nog meevallen:quote:
Ook niet een van mijn favorieten dit...quote:
Zou Supergrover ook doen.quote:Op maandag 22 december 2008 16:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed gaan vliegen
nee nog nietquote:Op maandag 22 december 2008 16:41 schreef MarijeH het volgende:
Is de nieuwe tussenstand al geweest?
nee, lolquote:Op maandag 22 december 2008 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Coen heeft niet helemaal door dat wij Michiel niet horen geloof ik.
Wat gebeurt er in je ava eigenlijk?quote:Op maandag 22 december 2008 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel even een rustpuntje zo zeg...
Ah daar issie.
Op de stream is 'ie idd wel heel erg stil . . .quote:Op maandag 22 december 2008 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Coen heeft niet helemaal door dat wij Michiel niet horen geloof ik.
Daarom juist.quote:Op maandag 22 december 2008 16:41 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Als SuperGrover? Die vliegt ook
Blijkbaar was het op de radio wel te horen...quote:
Huntelaar pwnt Donk.quote:Op maandag 22 december 2008 16:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in je ava eigenlijk?
quote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef Ambrosius het volgende:
Coen, zet de schuif van Michiel eens open.
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef gateway het volgende:
ik hoor alleen piano op de stream? geen Michiel?
Radio ftw...quote:
Tofquote:Op maandag 22 december 2008 16:46 schreef 3FMaster het volgende:
Hehe!
Ben net terug uit Breda. Wat een fokking drukte zeg! 2 uur in de rij gestaan voor de brievenbus. Helaas geen handtekeningen. Wel Henny gezien, Annemiek, Roosmarijn. Ik heb ruim 200 foto's gemaakt. Ik zal de beste straks uploaden. Eerst ff op 3fm kijken naar mijn foto
Heb je op de bel gedrukt?quote:Op maandag 22 december 2008 16:46 schreef 3FMaster het volgende:
Hehe!
Ben net terug uit Breda. Wat een fokking drukte zeg! 2 uur in de rij gestaan voor de brievenbus. Helaas geen handtekeningen. Wel Henny gezien, Annemiek, Roosmarijn. Ik heb ruim 200 foto's gemaakt. Ik zal de beste straks uploaden. Eerst ff op 3fm kijken naar mijn foto
Oh, da's de webicon, zal ik maar eens weghalen want ik heb nu gewoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |