abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64247446
Ik ben van plan heel binnenkort een Nespresso Essenza (automatic) aan te schaffen. Deze is er in een uitvoering van Krups en in een uitvoering van Magimix. De adviesprijs is hetzelfde. Welke is beter of maakt het geen fluit uit?

en wie kan mijn uitleggen wat nou exact het verschil is tussen de automatic (Krups XN2100-serie en Magimix M100A serie) en de gewone versies (Krups XN2000 serie en Magimix M100 serie), behalve het prijsverschil dan...

(PS. Als iemand toevallig weet waar er nu goede aanbiedingen aan de gang zijn, eventueel in combinatie met een Aeroccino, of een losse Aeroccino in de aanbieding, dan zijn die tips meer dan welkom!)

[ Bericht 20% gewijzigd door snowqueen911 op 22-12-2008 16:16:09 ]
  maandag 22 december 2008 @ 16:44:36 #2
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_64249183
De automatic maakt een kopje van een bepaalde grootte, bij de niet-automatic moet je zelf op stop drukken als je kopje vol is. Krups of Magimix maakt volgens mij niks uit. Sowieso hebben alle Nespresso apparaten grotendeels hetzelfde binnenwerk. De verschillen zitten in de extra's, zoals een warmhoudplaatje voor kopjes.
Tevens tvp voor aanbiedingen
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_64260776
ja ik had zelf ook al het idee dat de duurdere espresso machines voornamelijk een leuker deisgn hebben en een warmhoudplaatje/melkreservoir.

De verkoopster van de Bijenkorf raadde me heel eerlijk aan om gewoon voor de Magimix te gaan en de Aeroccino erbij te nemen, samen een stuk goedkoper dan de Latissima en volgens haar ook nog beter melkschuim.
pi_64278627
schopje
pi_64280494
Lees eens op onderstaande website, er staat heel veel info over koffie en ook over de Nespresso apparaten.

Over de Nespresso Krups:
http://www.koffie-espresso.be/Nespresso/Krups-Nespresso.html

Over de Nespresso Magimix:
http://www.koffie-espresso.be/Nespresso/Magimix-Nespresso.html

Succes met uw toestel!

Guy
pi_64327001
Ja ik had dat wel gelezen allemaal op de Nespresso site maar had ddarna nog steeds vragen :-)

enfin, heb gekozen voor de Magimix M100Automatic met Aeroccino
Net besteld, moet alleen nog 2 weken wachten, helaas, omdat hij overal was uitverkocht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')