Wees blij dat ie niet haar leeftijdsgenootje Jordy wilde horen.quote:Op maandag 22 december 2008 16:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik dacht het ook al.
En welk 2-jarig kind vindt dat nou haar favoriete nummer? Meisjes van 2 luisteren K3 of kinderliedjes ofzo.
AandachtsGiel he...quote:Op maandag 22 december 2008 16:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij wil zogezegd niet, maar stiekem staat hij te springen
Dat was jammerquote:Op maandag 22 december 2008 16:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
AandachtsGiel he...
Zagen we gisteravond toch al, Paul Gabbering kreeg even de aandacht en meneertje Giel moest het Serious Verpesten
Leukquote:
Iddquote:Op maandag 22 december 2008 16:24 schreef djkoelkast het volgende:
Wat mij ook opvalt: wordt er een voor de dj een leuk nummer aangevraagd draait 'ie hem meteen, als hij het niet zo'n tof nummer vindt dan is het "komt zéker nog een keer voorbij".
Eerste liedje heeft ie al gezongeng.quote:Op maandag 22 december 2008 16:24 schreef tha_dark het volgende:
Fok, zijn jullie klaar voor Jan Smit!?
Neequote:Op maandag 22 december 2008 16:24 schreef tha_dark het volgende:
die komen allemaal op de lijst voor volgende week seriius request met (bijna) alle aangevraagde platen. en dan hoor je veel obscuurs voorbij komenquote:Op maandag 22 december 2008 16:24 schreef djkoelkast het volgende:
Wat mij ook opvalt: wordt er een voor de dj een leuk nummer aangevraagd draait 'ie hem meteen, als hij het niet zo'n tof nummer vindt dan is het "komt zéker nog een keer voorbij".
quote:Op maandag 22 december 2008 16:24 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb hem nog niet gehoord...quote:Op maandag 22 december 2008 16:28 schreef ThunderChild het volgende:
Was ff weg. Tussenstand was nog niet bekend gemaakt ??![]()
neequote:Op maandag 22 december 2008 16:28 schreef ThunderChild het volgende:
Was ff weg. Tussenstand was nog niet bekend gemaakt ??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |