Vertel !Ik heb in de aanbieding mijn trouwe Peugeot 405 1.8 GTX uit 1994, met nu zo'n 210k op de teller.
Met vlag en wimpel door de APK gekomen op 23 september, dus weer apk tot 23-09-2009.
Gaat nu de deur uit voor een prikkie !
Da's mooi, en hoe staat het met 'm ?De koppeling, remmen, banden, accu, koplampen en uitlaat zijn (in termen van gebruik, ik reed er heel weinig in) recent vervangen, kortom alle dure technische onderdelen zouden er wel weer een paar jaar tegenaan moeten kunnen.
Enneh, wat zit er verder op/onder/aan ?74kW (100pk), Sportstoelen, radio/cd-speler, stuurbekrachtiging, LM velgen, metallic lak, centrale deurvergrendeling + afstandbediening (maar het batterijtje moet vervangen worden

), trekhaak.
Prima als grote beginnersauto, veel ruimte, start altijd, werkt altijd.
Klinkt te mooi om waar te zijn, er is vast iets mis mee!Er is 1 vervelend ding : het raam in het rechterportier is vervangen (ruitje was ingetikt) en gaat nu niet meer open. Oppassen met windjes laten dus als je geen ruzie met de bijrijd(st)er wilt krijgen !
Maar het raam in het linkerportier doet het prima electrisch, dus geen probleem bij parkeergarages !

That's it.
Meer niet.
Waarom doe je 'm weg ?omdat de asbak vol zit Omdat het tijd was voor een grote dikke volvo.
foto's :heb ik niet, maar hij lijkt uit de verte een beetje op deze :
![]()
Alleen dan wat stoffiger en met een achterspoilert (het is tenslotte de sportieve versie

).
Info:Kenteken : JD-PL-79
(Hier online gegevens checken :
http://www.rdw.nl/nl/digi(...)ggegevens_online.htm )
Vraagprijs :500 euro of doe een goed bod en kom met een zielig verhaal.
Als ie dan ook nog halfvol benzine zit dus een koopje
Waaro ?Bezoekadres in Watergraafsmeer, Amsterdam.
P.S. Hij is ooit ook van een Fok!'er gekocht,
dus dan zou ie al 3 Fok!'ers mee gaan
[ Bericht 3% gewijzigd door _Led_ op 22-12-2008 13:55:56 ]