SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Zet dat er dan ook normaal in, kerel!quote:Op maandag 22 december 2008 10:30 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ohw, dat was de klacht niet eensik baalde dat m`n wiet op was
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 10:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je weigert om 4 uur 's nachts een blowjob van 2 chickies.....
TS is homo ? Chicks weigeren om 4 uur `s nachts een blowjob te geven...
TS moet meer wiet kopen
Een gemiddelde Fok! user heeft een bovengemiddeld IQ dus het leek me overbodigquote:Op maandag 22 december 2008 10:31 schreef IkkuhNL het volgende:
[..]
Zet dat er dan ook normaal in, kerel!
Voorbeeld:
Klacht 1: Wiet op
Klacht 2: Kankerbitches die weggaan omdat ik geen wiet heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Het zegt in iedergeval iets over je algemene ontwikkeling.quote:Op maandag 22 december 2008 10:34 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Een gemiddelde Fok! user heeft een bovengemiddeld IQ dus het leek me overbodig
Taalkunde heeft niks met intelligentie te maken, falers
Ow, bedankt man...quote:Op maandag 22 december 2008 10:34 schreef 16meter het volgende:
Vloei.
Spreektaal als schrijftaal gebruiken.
Maar niet alles.quote:Op maandag 22 december 2008 10:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het zegt in iedergeval iets over je algemene ontwikkeling.
Nee knul, er zijn nog tientallen andere raakvlakken op gebied van algemene ontwikkeling waarbij taalkunde zeker geen hoofdrol speelt.quote:
JA HEA SUPERMAN!!!!!! WAT KANKERDOM VAN MIJ!!!_____quote:Op maandag 22 december 2008 10:50 schreef J.Herrer het volgende:
Je had moeten zeggen dat je ook iets anders had om te blowen
Faler
Inderdaadquote:Op maandag 22 december 2008 10:47 schreef Yggie het volgende:
Had gewoon gezegd dat het wiet was! Als ze om 4u 's-nachts op zoek zijn naar een eettent op de Veluwe zijn toch al niet helemaal nuchter meer
Ga janken fagquote:Op maandag 22 december 2008 10:52 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
JA HEA SUPERMAN!!!!!! WAT KANKERDOM VAN MIJ!!!_____![]()
![]()
Knurft
Klopt. Heb in de 2e klas besloten het Nederlands op te geven vanwege de onlogica en continue veranderende regels. Ik spreek als iemand uit de bovenlaag van Nederland maar mijn spelling is gewoonweg kut.quote:Op maandag 22 december 2008 10:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Nee knul, er zijn nog tientallen andere raakvlakken op gebied van algemene ontwikkeling waarbij taalkunde zeker geen hoofdrol speelt.
Je mag er dan goed in zijn, maar het is niet tekenent voor je intelligentie en zulks![]()
Maar een slimmerik als jij weet dat wel toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |