abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64254927
Serieus Boswachter, gewoon erop rammen als die ogen niet passen, serieus wat ben jij een randdebiel dat je niet eens een surprise ei in elkaar kan zetten, die dingen zijn gemaakt voor kinderen van 5 jaar, en hoe oud ben jij?
Sjonge jonge.
pi_64255032
quote:
Touché.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_64255292
quote:
Eh, bijna.

Lees.
quote:
Dat je iemand niet inhoudelijk, of op z'n minst op een fatsoenlijke manier een weerwoord kunt geven betekent niet dat je je geroepen moet voelen om een profielschets op te gaan stellen. Je ziet het erg vaak en voor de wat minder begaafde personen die dit topic lezen zal ik een voorbeeld geven

[...]
Ik heb al ontzettend lang geleden geconstateerd dat d_b niet helemaal fris in den bovenkamer is. Daarnaast betreft het hier geen weerwoord, maar gewoon een - zoals u van mij gewend bent - opmerking die waarde toevoegt aan dit topic.

Maar geil dat je m'n topic nog herinnerde.
  maandag 22 december 2008 @ 19:50:45 #129
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_64255433
Dat poppetje ken ik. Je moet 'em niet in elkaar zetten maar anaal inbrengen. Als je dat doet zal je echt zo'n "ohhhhh zoooo" moment meemaken.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_64262373
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:47 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb al ontzettend lang geleden geconstateerd dat d_b niet helemaal fris in den bovenkamer is.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')