en jij durft te pas en te onpas te verkondigen dat je zo'n hoog iq hebt?quote:Op maandag 22 december 2008 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee echt niet![]()
![]()
![]()
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik na een dik half uur ernaar gekeken en geprobeerd te hebben ermee gekapt ben
Volgens mij verleer je zulke dingen als je volwassen wordt TS dus schaam je niet. Heb je geen neefje of buurjongentje die je suprise in elkaar kan zetten voor je?quote:Op maandag 22 december 2008 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee echt niet![]()
![]()
![]()
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik na een dik half uur ernaar gekeken en geprobeerd te hebben ermee gekapt ben
Momentquote:Op maandag 22 december 2008 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat je ff een foto moet maken van de achterkant. Misschien werkt 't verhelderend.
als je het nu zelf nog niet ziet verbaast het me dat je uit je zelf kan ademenquote:Op maandag 22 december 2008 18:54 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Probleem is dat die bollen niet in die ogen passen. Staan te ver uit mekaar.
ja debieltje en dan komt het uit bij, ja je raadt het nooit, zijn ogenquote:Op maandag 22 december 2008 18:55 schreef GeileSoeplepel het volgende:
De Boswachter kijk mijn post op vorige pagina dan, daar staat het voorbeeld
Er hoeft helemaal niets in de ogenGewoon die hoed op zijn hoofd en die geluidshoorn/witgaarding in dat gat van zijn hoofd plakken
eeeehhhh, als je TS kentquote:Op maandag 22 december 2008 18:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je het nu zelf nog niet ziet verbaast het me dat je uit je zelf kan ademen_!
Los jij hem dan eens even voor me op, Einstein.quote:Op maandag 22 december 2008 19:03 schreef Beauregard het volgende:
Ja mensen, Boswachter maakt het mee hoor! Een kijkje in het leven van een zwakbegaafde! Wat een eye-opener!
Volgens mij is het gewoon een productiefoutje......quote:Op maandag 22 december 2008 19:00 schreef Misstique het volgende:
Potdulle BoWa, wat een stom ding. Ik zou em terug sturen naar Ferero..
gast het is echt zo simpel dat het niet uit te leggen valt, witte ding achter in de kop steken, gekke hoedje erop en klaarquote:Op maandag 22 december 2008 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Los jij hem dan eens even voor me op, Einstein.
Weet ik veel dat aan dat witte ding ook zijn ogen vastzittenquote:Op maandag 22 december 2008 18:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja debieltje en dan komt het uit bij, ja je raadt het nooit, zijn ogen
Nee dus. Dat witte ding PAST nietquote:Op maandag 22 december 2008 19:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast het is echt zo simpel dat het niet uit te leggen valt, witte ding achter in de kop steken, gekke hoedje erop en klaar_!
je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op maandag 22 december 2008 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee dus. Dat witte ding PAST niet![]()
neuh joh, z'n zuurstof raakt opquote:
Ik vind het zo zielig voor je.quote:Op maandag 22 december 2008 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee dus. Dat witte ding PAST niet![]()
Nee. Ik zal daar m'n tijd een beetje gaan verspillen aan het oplossen van jouw kinder bouwpakketje, zeg.quote:Op maandag 22 december 2008 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Los jij hem dan eens even voor me op, Einstein.
Een profielschets maken a.d.h.v. forumposts.quote:Op maandag 22 december 2008 19:03 schreef Beauregard het volgende:
Ja mensen, Boswachter maakt het mee hoor! Een kijkje in het leven van een zwakbegaafde! Wat een eye-opener!
Het gaat om de chocola hequote:Op maandag 22 december 2008 19:09 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee. Ik zal daar m'n tijd een beetje gaan verspillen aan het oplossen van jouw kinder bouwpakketje, zeg.
Met 'zwakbegaafd' doelde ik meer op het feit dat het in jouw hoofd opkomt om een Kinder Surprise te kopen. En er dan nog een topic over te openen ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |