wtf?quote:
Wth moet dat voor raar dier worden? Een zeehond die rechtopstaat met hoorns op zijn kop? Ze maken die surprises we leuk tegenwoordigquote:
Dat bedoel ik. Ik weet amper wat het moet voorstellenquote:Op maandag 22 december 2008 17:58 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Wth moet dat voor raar dier worden? Een zeehond die rechtopstaat met hoorns op zijn kop? Ze maken die surprises we leuk tegenwoordig
Edit: oh wacht, het is het kind van een blauw varken (check die neus) zonder hoeven die gepaard heeft met een hert?
Zie pagina 1. Er zat in dat ei alleen een blaadje met alle poppetjes die je kon verzamelenquote:Op maandag 22 december 2008 17:58 schreef Adelante het volgende:
heb je ook een foto van de manual, want hier kan ik geen wijs uit worden.
Dan staat daar toch op wát het precies moet worden?quote:Op maandag 22 december 2008 18:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie pagina 1. Er zat in dat ei alleen een blaadje met alle poppetjes die je kon verzamelen
Vroeger had je nog een handleiding idd.
ze dachten waarschijnlijk, dit is zo simpel daar hoeft geen handleiding bijquote:Op maandag 22 december 2008 18:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie pagina 1. Er zat in dat ei alleen een blaadje met alle poppetjes die je kon verzamelen
Vroeger had je nog een handleiding idd.
Neequote:Op maandag 22 december 2008 18:03 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Dan staat daar toch op wát het precies moet worden?
het blijktquote:Op maandag 22 december 2008 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze dachten waarschijnlijk, dit is zo simpel daar hoeft geen handleiding bij_!
Heb jij dan de oplossing voor me ?quote:Op maandag 22 december 2008 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze dachten waarschijnlijk, dit is zo simpel daar hoeft geen handleiding bij_!
maak eens een foto van de achterkantquote:Op maandag 22 december 2008 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb jij dan de oplossing voor me ?
Heb ik al geprobeerd. Lijkt niet echt op het plaatje van die user boven je hequote:Op maandag 22 december 2008 18:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
maak eens een foto van de achterkant_!
dat wittuh zijn sun oguh die mot je in zun harses stekuh
quote:Op maandag 22 december 2008 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd. Lijkt niet echt op het plaatje van die user boven je he
[ afbeelding ]
Nee echt nietquote:Op maandag 22 december 2008 18:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je dit niet expres verkeerd doet dan ben je echt een josti_!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |