ik dacht al: haar heb ik eerder gezienquote:Op maandag 22 december 2008 02:48 schreef jmac het volgende:
Oh die irritante dronken zwerfster weer. Die stond bij A Balladeer ook al mee te zingen en de hele avond over het plein te lallen
Jongen, je had het moeten zien toen er een half uurtje gehakt werd . . .quote:Op maandag 22 december 2008 02:48 schreef broer het volgende:
Godver! Nu al voorbij deel 1000!?
(Wel jammer dat ik die gemist heb.)
Heb je dat wijf niet gehoord netquote:
Voorspellende gave?quote:Op maandag 22 december 2008 02:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
TT slaat op zangeres van nu, hoewel ik net nog niet wist dat ze ging zingen
61 posts per minuut!quote:Op maandag 22 december 2008 02:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jongen, je had het moeten zien toen er een half uurtje gehakt werd . . .![]()
Trustequote:Op maandag 22 december 2008 02:50 schreef Seam het volgende:
Maar nu ga ik echt naar bedje toe, tot morgenavond iedereen
Daar heb ik het eerste nummer van gehoord. Toen heb ik de radio even op een volwassenenzender gezet.quote:Op maandag 22 december 2008 02:50 schreef ThunderChild het volgende:
Jongen, je had het moeten zien toen er een half uurtje gehakt werd . . .![]()
ging lekker toenquote:
Nogalquote:
Toen was je Beelen al zat ??quote:Op maandag 22 december 2008 02:51 schreef broer het volgende:
Daar heb ik het eerste nummer van gehoord. Toen heb ik de radio even op een volwassenenzender gezet.
Meer dan Giel iigquote:Op maandag 22 december 2008 02:52 schreef evert het volgende:
overigens, wie zat te klagen dat coen geen interactie met het plein heeft?
ik volgde het amperquote:
Geen nostalgische onderbuikgevoelens?quote:Op maandag 22 december 2008 02:51 schreef broer het volgende:
[..]
Daar heb ik het eerste nummer van gehoord. Toen heb ik de radio even op een volwassenenzender gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |