quote:Op zondag 21 december 2008 22:34 schreef gers het volgende:
EEN GAST DIE VAN GEHAK HOUDT![]()
MENTAL THEO OFZO
Paul Elstak, Charly?quote:Op zondag 21 december 2008 22:34 schreef gers het volgende:
EEN GAST DIE VAN GEHAKT HOUDT![]()
MENTAL THEO OFZO
Doet een beetje zeer, dus niet al te veel mee bewegen en morgen zie ik wel verder. Kan er nu toch weinig aan doen . . .quote:Op zondag 21 december 2008 22:31 schreef JJH het volgende:
Da's goed kut, heb ik ook een paar keer gehad.. hopelijk niet teveel schade?
Ik liep terug van de aanrecht met wat drinken en toen zei m'n knietje *krak* . . .quote:
De keurslager komt een biefstukje bakken en legt dat voor de neus van Coen neerquote:Op zondag 21 december 2008 22:34 schreef Qunix het volgende:
Wie is de gast dan? Iemand die hakt of Voicst?
Wat een prachtige plaat is datquote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Stone Sour met Through Glass vind ik ook een toepasselijke request
Ik vind hem soms wel erg slordigquote:Op zondag 21 december 2008 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Paul is met afstand de beste dit jaar...
herman den blijkerquote:
Paul elstakquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De keurslager komt een biefstukje bakken en legt dat voor de neus van Coen neer
Zal danwel lekker stijf zijn, en als het ff tegenzit dik ook.quote:Op zondag 21 december 2008 22:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doet een beetje zeer, dus niet al te veel mee bewegen en morgen zie ik wel verder. Kan er nu toch weinig aan doen . . .
[..]
Ik liep terug van de aanrecht met wat drinken en toen zei m'n knietje *krak* . . .
Iets van Dries Roelvink doet 't wel goed.quote:Op zondag 21 december 2008 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is het foutste nummer van nederland? nederlandstalig (niet die toverballe)
ik bedoel een nummer dat niet klopt de tekst etc. dan ga ik
daar een filmpje van maken
Tip: je hoeft niet op Enter te rammen als het niet meer op de regel van je invoerscherm past.quote:Op zondag 21 december 2008 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is het foutste nummer van nederland? nederlandstalig (niet die toverballe)
ik bedoel een nummer dat niet klopt de tekst etc. dan ga ik
daar een filmpje van maken
quote:Op zondag 21 december 2008 22:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat een prachtige plaat is dat
" Looking at you through the glass"
Doe Maarquote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel Nederlandstalig nummer vinden wat tof is, of niet volzit met quasi-intellectueel wannabe-poëzie van de zanger.
quote:Op zondag 21 december 2008 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tip: je hoeft niet op Enter te rammen als het niet meer op de regel van je invoerscherm past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |