abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64327141
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:35 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ah, iemand die het topic heeft gelezen. Doe eens een poging.
Tot?
pi_64327555
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:34 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Tot?
Het lezen van het topic, vanaf het begin. Op een enkele mening hier en daar na, gaat het niet om het bloot of persé om de actie van SHE.
pi_64327815
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:45 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Het lezen van het topic, vanaf het begin. Op een enkele mening hier en daar na, gaat het niet om het bloot of persé om de actie van SHE.
Gedaan, en ik kan niet anders lezen dan gejank over dat SHE haar lichaam laat zien voor geld en dat dat niet zou mogen maar dat je gewoon zou moeten geven.

Fuck off met dit soort domme jaren 60 hippie denkbeelden. Voor geld moet je werken, en aangezien al die hongerige negertjes al moeite hebben tot een democratie af te dwingen doet SHE het voor hun door met zweet en inspanning te doen wat ze elke ochtend en avond doet (hoop ik voor d'r).

D'r kleertjes uit en aan te doen.

Negertjes blij,
Fokkertjes blij,
SHE blij.

Ik zie je in het Hugh Heffner topic, waar je kan debatteren over hoe hij zomaar geld ontvangt zonder er zelf voor uit de kleren te gaan of een ander onzinnig discussie punt.
pi_64328074
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:51 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Gedaan, en ik kan niet anders lezen dan gejank over dat SHE haar lichaam laat zien voor geld en dat dat niet zou mogen maar dat je gewoon zou moeten geven.
Als jij dat leest, dan is dat maar zo. Einde discussie, ik lees namelijk hele andere dingen.
quote:
Fuck off met dit soort domme jaren 60 hippie denkbeelden.
Dude, de hippies gingen zelfs gratis voor jan en alleman uit de kleren. Sterker nog, ze neukten er ook nog eens op los met jan en alleman/vrouw.
quote:
Ik zie je in het Hugh Heffner topic, waar je kan debatteren over hoe hij zomaar geld ontvangt zonder er zelf voor uit de kleren te gaan of een ander onzinnig discussie punt.
Geen enkele reden toe, zie dit topic.
  woensdag 24 december 2008 @ 16:44:46 #215
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64329744
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:51 schreef Aneurism het volgende:
Voor geld moet je werken, en aangezien al die hongerige negertjes al moeite hebben tot een democratie af te dwingen doet SHE het voor hun
Heerlijk he, om in Nederland te wonen, waar alles netjes geregeld is door paps, mams en hun ouders
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_64389766
- verwijderd door admin -
pi_64419180
quote:
Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef SHE het volgende:
Naja, wij hebben het natuurlijk ook voor de aandacht gedaan.
De manier waarop was wellicht wel iets ludieker, maar het resultaat is hetzelfde..FOK! is niet alleen gisteravond genoemd, maar ook vanochtend nog eens. Er staan banners op de 3FM site, we komen voorbij in scrollbars..etc
En waarom nou helemaal? Omdat iemand uit de kleren gaat.

En ik doe het niet voor een paar vluchtelingen hoor, ik doe het omdat ik het geinig vind, mezelf graag in bizarre situaties werk en omdat ik Fok een warm hart toedraag.

Een betere wereld begint in mijn optiek als eerste in je eigen wereld.
night and day, you are the one
  zondag 28 december 2008 @ 01:29:52 #218
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')