quote:Op woensdag 24 december 2008 01:20 schreef SHE het volgende:
Trusten!.
Ik volg, want ik heb op mijn leeftijd mijn slaap ook hard nodig. Van slapen word je sexy.
Dus dat doe ik verkeerdquote:Op woensdag 24 december 2008 01:20 schreef SHE het volgende:
Trusten!.
Ik volg, want ik heb op mijn leeftijd mijn slaap ook hard nodig. Van slapen word je sexy.
Aldus een waarschijnlijk lelijke vrouwquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:57 schreef Robijn1961 het volgende:
Ook ik vind dit een onsmakelijke toestand. Ik vind het triest dat er op deze manier geld opgehaald moet worden. Alsof we nog niets verder zijn dan lang geleden: de vrouw als lustobject.
Kom kom She is al 29 jaar oud en heeft nog niet bereikt in haar leven wat ze zou willen (als je dat vergelijkt met haar grote voorbeeld Tatjana die al de zoveelste bejaarde suikeroom aan de haak geslagen heeft !)quote:Op zondag 21 december 2008 22:22 schreef Dirkh het volgende:
Zoals ik al zei, de actie van SHE verdient respect, zij is de enige die hier werkelijk iets voor doet, zonder daar zelf iets voor terug te krijgen. Je kan zeggen dat ze aandachtsgeil is, maar dat zou je kunnen zeggen als ze geen boter bij de vis doet.
Is Altruisme trouwens het woord van het jaar 2009? Alsof het al gewoon is dat dit niet bestaat.
Laten we wel wezen, we weten al jaren dat het geld wat gegeven wordt geen resultaat oplevert, het is een druppel op een gloeiende plaat. Nee, het helpt niet, dat weten we nu toch al jaren. Dat je jezelf een stukje prettiger voelt als er een paar euro van je rekening wordt gehaald met als beschrijving "hongernegertje" en je verder je geen ruk aantrekt wat er in de rest van het jaar gebeurt, en je erkent dat ook gewoon, tja... wat moet je daar dan nog op zeggen.
Goh ik ben wel 50 reacties van jou tegen gekomen ElisaB met betrekking tot SHE en haar actie !quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:11 schreef ElisaB het volgende:
Ik snap er inmiddels geen zák meer van
Ik heb wel gedoneerd, maar voel me er niets beter door. Heb ik nu iets gewonnen
quote:Op woensdag 24 december 2008 04:15 schreef Tiesemans het volgende:
Kom kom She is al 29 jaar oud en heeft nog niet bereikt in haar leven wat ze zou willen (als je dat vergelijkt met haar grote voorbeeld Tatjana die al de zoveelste bejaarde suikeroom aan de haak geslagen heeft !)
Ze begon haar spaarzame tijd al te verdoen met tatoeages voor de kat z'n @@@
Logisch dus dat ze voor 11.111 die paar schamele stukken textiel uit doet..
Al die jaren op Fok dan uiteindelijk eindielijk iets betekenen en autoriteit krijgen (moderator,,, Je lijkt Triggershot wel) iets wat het ego doet bloeien als is het een beetje laat.
En dan nu landelijke bekendheid als rukfoto vrouwtje met hulp van google en Afrikanen die het te druk hebben met sterven van de honger !
Joh de hemel wacht !
jaloers!quote:Op woensdag 24 december 2008 04:15 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Kom kom She is al 29 jaar oud en heeft nog niet bereikt in haar leven wat ze zou willen (als je dat vergelijkt met haar grote voorbeeld Tatjana die al de zoveelste bejaarde suikeroom aan de haak geslagen heeft !)
Al die jaren op Fok dan uiteindelijk eindielijk iets betekenen en autoriteit krijgen (moderator,,, Je lijkt Triggershot wel) iets wat het ego doet bloeien als is het een beetje laat.
En dan nu landelijke bekendheid als rukfoto vrouwtje met hulp van google en Afrikanen die het te druk hebben met sterven van de honger !
Joh de hemel wacht !
23 cmquote:Op woensdag 24 december 2008 04:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat zit jou dan dwars?!
quote:Op woensdag 24 december 2008 04:15 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Al die jaren op Fok dan uiteindelijk eindelijk iets betekenen en autoriteit krijgen (moderator,,, Je lijkt Triggershot wel) iets wat het ego doet bloeien als is het een beetje laat.
Joh de hemel wacht !
Sinds je gestopt bent met blowen, is er niets tofs meer aan he?quote:
Nee ik wil mod worden ... beetje ruleren enzo .. me knappe koppie koppelen aan nobel naakt ..quote:Op woensdag 24 december 2008 07:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Sinds je gestopt bent met blowen, is er niets tofs meer aan he?
Beter ga je weer drugs gebruiken, want je bent niet echt te volgen.
Je hebt je jankverhaal nu op 3 plaatsen neergezet, de FP, hier en de 3FM site. Wil je misschien nog een eigen topic? Eigen subforumpje? Zeg maar hoor.. I aim to please!
Hoe stijlvol dit verbale middelvingertje van je ...quote:Op woensdag 24 december 2008 07:58 schreef SHE het volgende:
Ik heb geen idee wat je precies wilt zeggen, maar mijn steun heb je. Sowieso.
Je weet best dat ik ook daadwerkelijk 'whatever' zeg, als ik dat bedoel.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:02 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Hoe stijlvol dit verbale middelvingertje van je ...
Kan nog korter .. zeg gewoon "whatever" ... scheelt toch weer 14 woorden !
trouwens...... wil je met me trouwen ? hé hé
Ok ok maar je psychologische wijze van schrijven was ook wel erg uhm ..quote:Op woensdag 24 december 2008 08:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Je weet best dat ik ook daadwerkelijk 'whatever' zeg, als ik dat bedoel.
Trouwen is voor plebs. Ik kan je alleen eeuwige trouw en good cooking beloven.
*edit* ok ok okquote:
En tuurlijk wil ik lief voor je zijn al jaren joh .. sinds de eerst keer dat je in mijn fotoboek spiektequote:Op woensdag 24 december 2008 08:19 schreef SHE het volgende:
Ha! Bingo!
Liefde
En dus is het belangrijk dat jij LIEF tegen mij doet. Dat moet van kerst.
Als dat de manier is om veel geld bij elkaar te krijgen om mensen elders op de wereld te helpen, dan is dat toch prima?quote:Op zondag 21 december 2008 22:30 schreef Skylark. het volgende:
Eens met DirkH.
Het gaat niet eens meer om de goede doelen, het is allemaal afgedwaald. "Het is toch leuk en je doet er meteen wat goeds mee" hoor je dan. "Okay", denk ik dan, maar ga niet lopen bazelen dat het voor het goede doel is.
Sowieso is die hele SR een kolk waarin mensen worden meegesleurd. "Hee, doe jij dit, dan ga ik dat doen". "Geef jij zoveel? Dan doe ik er een schepje bovenop".
Leeg die zakken,lol!!Dat zal vast wel gaan gebeuren ergens in februari bij een aantal jochiesquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:35 schreef SHE het volgende:
Lieve mensen,
Het is al 10 keer gemeld, waarom de shoot in Feb is. Daarbij is ook al 10 keer gemeld dat het gewoon poedeltje naakt is.
Als je vragen hebt, PM me dan even, dat scheelt een hoop replies.
Leeg die zakken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |