Ja, jij krijgt nu foto's opgestuurdquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:11 schreef ElisaB het volgende:
Ik snap er inmiddels geen zák meer van
Ik heb wel gedoneerd, maar voel me er niets beter door. Heb ik nu iets gewonnen
Nope.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:22 schreef Aneurism het volgende:
Effe iets anders: Wot about belastingdienst? She haalt nu een dikke 6-7 duizend euri op, komt de fiscus over een maand bij mevrouw SHE aan de deur voor hun deel?
Ja, met 4 man.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:22 schreef Aneurism het volgende:
Effe iets anders: Wot about belastingdienst? She haalt nu een dikke 6-7 duizend euri op, komt de fiscus over een maand bij mevrouw SHE aan de deur voor hun deel?
Ja, voor een setje foto'squote:Op dinsdag 23 december 2008 15:22 schreef Aneurism het volgende:
En zo hoort het. Koken en neuken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:57 schreef Robijn1961 het volgende:
Ook ik vind dit een onsmakelijke toestand. Ik vind het triest dat er op deze manier geld opgehaald moet worden. Alsof we nog niets verder zijn dan lang geleden: de vrouw als lustobject.
Die overtuiging hebben veel oude vrouwen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:57 schreef Robijn1961 het volgende:
Ook ik vind dit een onsmakelijke toestand. Ik vind het triest dat er op deze manier geld opgehaald moet worden. Alsof we nog niets verder zijn dan lang geleden: de vrouw als lustobject.
Ik wil je niet dom noemen hoor, maar je noemt jezelf toch echt een ' wise old lady ' .quote:Op woensdag 24 december 2008 00:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Nou SHE, als jij mij op mijn 47ste al oud vind, dan staat jou nog wat te wachten. Jij bent 30 toch?
Meid, doe wat je niet laten kan. Ik vind de actie dommig overkomen. Ieder zijn mening, he.
't Is dat ik er nu pas van hoor, anders had ik - man in de prime of his youth - ook naaktfoto's aangebodenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Nou SHE, als jij mij op mijn 47ste al oud vind, dan staat jou nog wat te wachten. Jij bent 30 toch?
Meid, doe wat je niet laten kan. Ik vind de actie dommig overkomen. Ieder zijn mening, he.
Ik denk dat jij een lintje verdient.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:11 schreef Robijn1961 het volgende:
Waarom moet het met naaktfoto's? Als ik iets wil storten omdat ik het een goed doel vind, dan doe ik dat zonder dat er iets tegenover staat.
Ik vind 40+ behoorlijk op leeftijd (voor een jongerenforum) en vraag me dan ook regelmatig af wat ikquote:Op woensdag 24 december 2008 00:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Verdient schat, verdienTquote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef SHE het volgende:
Ik denk dat jij een lintje verdiend.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 01:17 schreef Robijn1961 het volgende:
This old lady gaat slapen...truste allemaal
Verhipquote:Op woensdag 24 december 2008 01:19 schreef SHE het volgende:
Staat er toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |