Neuhquote:Op zondag 21 december 2008 20:37 schreef JJH het volgende:
Ben ik nu de enige die dit van voor tot achter en van woord tot woord mee kan zingen?
Klopt ja, achterin als hij iets zegt over verschillende artiesten.quote:Op zondag 21 december 2008 20:37 schreef Sirolf het volgende:
Staat trouwens nog een leuk stuk over Meatloaf in het boek van Gerard Ekdom, dat 'ie door 'm het podium op getrokken is om mee te zingen.
quote:Op zondag 21 december 2008 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
waar geen korte versie van bestaat
Klinkt bekendquote:Op zondag 21 december 2008 20:37 schreef Sirolf het volgende:
Staat trouwens nog een leuk stuk over Meatloaf in het boek van Gerard Ekdom, dat 'ie door 'm het podium op getrokken is om mee te zingen.
Weinig op aan te merkenquote:Op zondag 21 december 2008 20:38 schreef Tito het volgende:
is de muziek al wat beter dan vanmiddag??
We zullen het zo horen.quote:Op zondag 21 december 2008 20:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Helaas wel. Dat radiostukje hebben ze dan ingekort/geschrapt . . .![]()
Ene Gerard E. zal hem ook wel kennenquote:Op zondag 21 december 2008 20:37 schreef JJH het volgende:
Ben ik nu de enige die dit van voor tot achter en van woord tot woord mee kan zingen?
Nee, vér voor ik geboren werd. Ik ken wel de tekst van Fake blood:quote:Op zondag 21 december 2008 20:37 schreef JJH het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 20:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ene Gerard E. zal hem ook wel kennen
Niet van voor tot achter, maar wel van voor tot bijna achter.quote:Op zondag 21 december 2008 20:37 schreef JJH het volgende:
Maar die kent alles met een melodietje uit z'n hoofd.quote:Op zondag 21 december 2008 20:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ene Gerard E. zal hem ook wel kennen
Tot zoquote:Op zondag 21 december 2008 20:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
Mensen, niet stiekem 'n topic overslaan, hè!! Dit moet #983 zijn.
Ik ga eerst nog ff douchen, daarna op naar #1000.Tot zo!!
tuurlijk nietquote:Op zondag 21 december 2008 20:37 schreef JJH het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 20:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar die kent alles met een melodietje uit z'n hoofd.
Ga er na de serious request aanbeginnen , alle examens zijn nu voorbijquote:Op zondag 21 december 2008 20:37 schreef borisz het volgende:
[..]Aanrader om het boek te lezen voor wie het nog niet gelezen heeft.
Ik had op de Grote Markt nog een boek gekocht in het boekwinkeltje daar en zag 'm op de toonbank liggen. Ik heb 'm niet gekocht uiteindelijk.quote:Op zondag 21 december 2008 20:37 schreef borisz het volgende:
[..]Aanrader om het boek te lezen voor wie het nog niet gelezen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |