als jij dat nou eens ff bedenkt?quote:Op zondag 21 december 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Dit topic is nog steeds niet te stuiten
Als er een manier was om de snelheid van dit topic om te zetten in energie, dan konden we alle kerncentrales wel weg doe
Het beste idee van Nederland!quote:Op zondag 21 december 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
Als er een manier was om de snelheid van dit topic om te zetten in energie, dan konden we alle kerncentrales wel weg doe
quote:Op zondag 21 december 2008 20:25 schreef Marc63 het volgende:
ik zit hier ook met koptelefoon, en moet zeggen dat het inderdaad langzaam zeer gaat doenquote:Op zondag 21 december 2008 20:25 schreef hakkkuh het volgende:
mijn oren doen pijn, moet verplicht een koptelefoon dragen.
Zat ik me ook al te bedenken, hetzelfde geldt voor al die mensen die hij een hand geeft natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2008 20:26 schreef Qunix het volgende:
Hoeveel bacteriën zal Gerald hebben als hij ze niet wast en in het lab zou testen
25.000 is veel![]()
Ik bestudeer alleen maar dingen van [plastic beker selection]vroegah[/plastic beker selection].quote:
quote:
het word rood, gevoelig en pijnlijk.quote:Op zondag 21 december 2008 20:26 schreef gateway het volgende:
[..]
ik zit hier ook met koptelefoon, en moet zeggen dat het inderdaad langzaam zeer gaat doen
absoluutquote:Op zondag 21 december 2008 20:27 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
het word rood, gevoelig en pijnlijk.
zou het schadelijk zijn?
Voor jou welquote:Op zondag 21 december 2008 20:27 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
het word rood, gevoelig en pijnlijk.
zou het schadelijk zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |