Een dagquote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
goeie! hoelang heb je daarop gewacht?
Nog zo'n geval: Editorsquote:Op zondag 21 december 2008 20:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]Infadels
Bij Kaiser Chiefs zeggen ze ook altijd The.
+1quote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef D.Rose het volgende:
Nog een klacht: Waarom draaien ze sommige platen vaker dan 1 keer als er nog genoeg platen zijn die nog niet aan de beurt zijn geweest
dat snap ik ook niet helemaal.......quote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef D.Rose het volgende:
Nog een klacht: Waarom draaien ze sommige platen vaker dan 1 keer als er nog genoeg platen zijn die nog niet aan de beurt zijn geweest
Volgens mij sis Coen meer een stille genieterquote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ekdom genoot ook om i het huis te zijn. Coen zie ik niet genieten maar irriteren...
Dat heet een muziekformatquote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef D.Rose het volgende:
Jaquote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ekdom genoot ook om i het huis te zijn. Coen zie ik niet genieten maar irriteren...
Niets voor 't huis dus...quote:Op zondag 21 december 2008 20:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij sis Coen meer een stille genieter
Eens!quote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef D.Rose het volgende:
Meer spammen dan!quote:Op zondag 21 december 2008 20:21 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
gaat te langzaam, kon net een fles ophalen van de kelder tussen twee posts door.
Dat snap ik ook voor geen meter!quote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef D.Rose het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |