ik ben nu aan het opnemen met sdp.quote:Op zondag 21 december 2008 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het opnemen en -editten laat ik over aan m'n thuisserver/mediacenter. Die heeft daar genoeg HD-ruimte en processorkracht voor.
Opnemen doe ik trouwens met NetTransport, en het editten dus met Premiere.
quote:Op zondag 21 december 2008 19:50 schreef Noortje. het volgende:
Tripo?
quote:Op zondag 21 december 2008 19:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
bijna bij topic 1000999
Fipo lutsers
hoever loop jij achter?quote:
DIergaarde doet de samenvatting in de middag. Stenders niks volgens mij.quote:Op zondag 21 december 2008 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Waar zijn Edwin Diergaarde en Rob Stenders eigenlijk deze week?
Diergaarde doet headlines, wat Rob doet, is onbekendquote:Op zondag 21 december 2008 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Nu kan je een berg mensen gaan followen, en dan kom je vanzelf in de groep terecht.quote:Op zondag 21 december 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
Sandstorm TT![]()
So, nu heb ik Twitter denk ik....en nu?
Die zullen wel de dagen na SR op de radio zijnquote:Op zondag 21 december 2008 19:50 schreef Sirolf het volgende:
ja ikke, niet in mijn FIPOquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
MGMT - Kids (Soulwax remix) aangevraagd.
WE NEED MORE COWBELL!!!!
Rustig rustigquote:Op zondag 21 december 2008 19:52 schreef Noortje. het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ziek thuis zittenquote:Op zondag 21 december 2008 19:51 schreef 3FMaster het volgende:
Diergaarde doet headlines, wat Rob doet, is onbekend
Idd jaquote:Op zondag 21 december 2008 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Die Marjan heeft wel een klotestem voor radio zeg...
Duizendmaal Sorry, never nooit niet aan gedacht.quote:Op zondag 21 december 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
Sandstorm TT![]()
So, nu heb ik Twitter denk ik....en nu?
is die plaat al vrij beschikbaar?quote:Op zondag 21 december 2008 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
WE NEED MORE COWBELL!!!!
hah lolquote:Op zondag 21 december 2008 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Duizendmaal Sorry, never nooit niet aan gedacht.
Dan downloaden ze 'm maarquote:Op zondag 21 december 2008 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is die plaat al vrij beschikbaar?
Erol Alkan sloot er zijn Lowlandsset mee afquote:Op zondag 21 december 2008 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
WE NEED MORE COWBELL!!!!
en één van hun bestequote:
Geen idee *gaat googlen*quote:Op zondag 21 december 2008 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
oh Noor, ik had Bright eyes aangevraagd...weet niet of jij t kent
hakkuh is toch voor neo-nazi`s of loop ik achter.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 19:55 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
hakkuh is toch voor neo-nazi`s of loop ik achter.
ja mijn naam doet iets vermoeden, maar nee ik heb helemaal niks met hakken
quote:Op zondag 21 december 2008 19:56 schreef trance_fan het volgende:
Is het wel slim om een Marokkaan dicht bij de brievenbus te laten zitten.
Of verdubbelt hij alles wat hij aanraakt.
Die grap gaat 'ie zelf ook nog maken gok ik.quote:Op zondag 21 december 2008 19:56 schreef trance_fan het volgende:
Hij steelt de showquote:Op zondag 21 december 2008 19:56 schreef trance_fan het volgende:
http://www.myspace.com/brighteyesquote:Op zondag 21 december 2008 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
oh Noor, ik had Bright eyes aangevraagd...weet niet of jij t kent
Wat een vooroodelen weer.quote:Op zondag 21 december 2008 19:56 schreef trance_fan het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 19:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/brighteyes
Die?
quote:Op zondag 21 december 2008 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
OMG en dan zo'n kutplaat aanvragen.
Omdat ie die hier heeft gelezenquote:Op zondag 21 december 2008 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die grap gaat 'ie zelf ook nog maken gok ik.
cas, hoeveel zit er in je kas : nou ehh, ehh ¤18,-quote:
Mooi!quote:
4x per dag ofzo is ruim voldoende.quote:Op zondag 21 december 2008 19:59 schreef gateway het volgende:
die headlines vallen wel een beetje teveel in herhaling!
quote:
Volgens mij wel, hij is iig wel te koop in de iTunes store.quote:Op zondag 21 december 2008 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is die plaat al vrij beschikbaar?
of gewoon 2x per dag 900 en 2100quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 20:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als die jongen na die donatie maar James Blut is dan.
Nee, omdat 'ie altijd zelf dat soort grappen maaktquote:Op zondag 21 december 2008 19:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat ie die hier heeft gelezen.
Scherp.quote:Op zondag 21 december 2008 20:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als die jongen na die donatie maar James Blut is dan.
Ik vind het nog best meevallen met de snelheid op het moment.quote:Op zondag 21 december 2008 20:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
ff 5 minuten niet reageren hier en 2 pagina's verder
Behoorlijk ja.quote:Op zondag 21 december 2008 19:59 schreef gateway het volgende:
die headlines vallen wel een beetje teveel in herhaling!
De jaarmix is tolllllllllllllquote:Op zondag 21 december 2008 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
DJ Sandstorm hyves
[ link | afbeelding ]
Op zich valt het mee, maar het valt niet op omdat ik dan meepost, maar als ik even iets anders doe en terugkom dan is het verschil zo grootquote:Op zondag 21 december 2008 20:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vind het nog best meevallen met de snelheid op het moment.
quote:Op zondag 21 december 2008 20:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, omdat 'ie altijd zelf dat soort grappen maakt.
Klopt, heb ik ook wel eens last vanquote:Op zondag 21 december 2008 20:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Op zich valt het mee, maar het valt niet op omdat ik dan meepost, maar als ik even iets anders doe en terugkom dan is het verschil zo groot
Ow, echt?quote:Op zondag 21 december 2008 20:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik verwees naar de door hem gejatte grappen in 't verleden.
quote:Op zondag 21 december 2008 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ow, echt?
nou gefeliciteerd![]()
EDIT: vraag een liedje aan en vier 't
Koelingquote:Op zondag 21 december 2008 20:04 schreef Noortje. het volgende:
Mijn computer maakt echt enorm veel lawaai, dan druk ik er even op en houdt het op, en dan 10 minuten later begint het weer..
Hij is coolquote:
Zou zomaar kunnen, gaat hij daarvan trillen? Want het lawaai komt erdoor dat hij trilt op zo'n metalen ding dat aan mijn bureau hangt zegmaar.quote:
Guido Weijers? Die zei dat ie hoopt voldoende bijgedragen te hebben of bedoel je iemand anders?quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Val kapot met je blank kalfsvlees.
Resonantie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Resonantiequote:Op zondag 21 december 2008 20:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, gaat hij daarvan trillen? Want het lawaai komt erdoor dat hij trilt op zo'n metalen ding dat aan mijn bureau hangt zegmaar.
ah, dat heb ik gelukkig niet gezienquote:Op zondag 21 december 2008 20:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]!!!!
![]()
echt hey. net ook op het journaal over dieren activisten
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 20:07 schreef Sirolf het volgende:
Weasley (Roosmarijns kat) had er geen zin in om op TV te komen...
you pie wie?quote:
Er zijn van die vilten plakkertjes te koop om eronder te doen, werkt primaquote:Op zondag 21 december 2008 20:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, gaat hij daarvan trillen? Want het lawaai komt erdoor dat hij trilt op zo'n metalen ding dat aan mijn bureau hangt zegmaar.
quote:Op zondag 21 december 2008 20:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Er zijn van die vilten plakkertjes te koop om eronder te doen, werkt prima
Leaf, KOL.. Het zit je niet mee he?quote:Op zondag 21 december 2008 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Achja, dit hebben we ook nog niet gehoord...
quote:Op zondag 21 december 2008 20:09 schreef Noortje. het volgende:
Mensen die The voor bandnamen zetten die in meervoud staan.
quote:Op zondag 21 december 2008 20:09 schreef D.Rose het volgende:
Ik ben heel erg blij dat mensen een plaat aanvragen die sowieso al iedere dag een paar keer op 3FM komt![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 20:09 schreef D.Rose het volgende:
Ik snap niet dat mensen een plaat aanvragen die sowieso al iedere dag een paar keer op 3FM komt
Weet niet, moet je ff wat geld dumpequote:Op zondag 21 december 2008 20:09 schreef JJH het volgende:
Wat zou najib trouwens gaan doen? Alleen een beetje grappig ziin, of zou ie nog wat meer te vertellen hebben?
Dat was dus juist mijn punt.quote:Op zondag 21 december 2008 20:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die "The" verzon die belster er zelf bij. De band heet Kings of Leon.
* JJH scrolt naar bovenquote:Op zondag 21 december 2008 20:09 schreef Noortje. het volgende:
Mensen die The voor bandnamen zetten die in meervoud staan.
Ik doelde op die belster, wees maar niet bang.quote:Op zondag 21 december 2008 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
* JJH scrolt naar boven
Kut dat was ik.
Foutje moet kunnen baas.
Klopt, heb mezelf al geedit... verkeerd begrepen...quote:
Pfoe, pak van mijn hart!quote:Op zondag 21 december 2008 20:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik doelde op die belster, wees maar niet bang.
Haha ik zie het.quote:Op zondag 21 december 2008 20:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, heb mezelf al geedit... verkeerd begrepen...
The Killers ...quote:
geen ideequote:
En dat ie dan ook nog wordt gedraaidquote:Op zondag 21 december 2008 20:09 schreef D.Rose het volgende:
Ik snap niet dat mensen een plaat aanvragen die sowieso al iedere dag een paar keer op 3FM komt
quote:Op zondag 21 december 2008 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
* JJH scrolt naar boven
Kut dat was ik.
Foutje moet kunnen baas.
Jep nu welquote:Op zondag 21 december 2008 20:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja, kun je nu rustig slapen vannacht?
NEEEEEEEE!!!!!!quote:
quote:
quote:
Doei.quote:Op zondag 21 december 2008 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga denk heb d'r geen zin meer in
film kijke ofso
quote:Op zondag 21 december 2008 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
film kijke ofso
Vast wel, is z'n vakquote:Op zondag 21 december 2008 20:14 schreef marcodej het volgende:
Gooi "verliefdheid" er maar weer een keertje in! Kijken of Najib het publiek hiermee meekrijgt!
Doei!quote:Op zondag 21 december 2008 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
film kijke ofso
Niet gehoordquote:Op zondag 21 december 2008 20:15 schreef Marc63 het volgende:
Is Mr. Brightside eigenlijk al geweest?
quote:Op zondag 21 december 2008 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, die zijn tenminste duidelijk over hun naam.
Genoeg om te weten dat er geen timer in zit om een screenshot per minuut te maken.quote:Op zondag 21 december 2008 20:15 schreef hakkkuh het volgende:
sirolf heb jij verstand van gadwin?
Adieuquote:Op zondag 21 december 2008 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
film kijke ofso
wel triest opzichquote:
Zeg dat welquote:Op zondag 21 december 2008 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heerlijk die Ekdom. Verschil van dag en nacht met sommige heren in 't huis
Ekdom genoot ook om i het huis te zijn. Coen zie ik niet genieten maar irriteren...quote:Op zondag 21 december 2008 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heerlijk die Ekdom. Verschil van dag en nacht met sommige heren in 't huis
scHANDalig HANDig die Ekdom!quote:Op zondag 21 december 2008 20:18 schreef Krambo het volgende:
Gerard trekt maar weer eens een blik woordgrappen open
Een dagquote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
goeie! hoelang heb je daarop gewacht?
Nog zo'n geval: Editorsquote:Op zondag 21 december 2008 20:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]Infadels
Bij Kaiser Chiefs zeggen ze ook altijd The.
+1quote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef D.Rose het volgende:
Nog een klacht: Waarom draaien ze sommige platen vaker dan 1 keer als er nog genoeg platen zijn die nog niet aan de beurt zijn geweest
dat snap ik ook niet helemaal.......quote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef D.Rose het volgende:
Nog een klacht: Waarom draaien ze sommige platen vaker dan 1 keer als er nog genoeg platen zijn die nog niet aan de beurt zijn geweest
Volgens mij sis Coen meer een stille genieterquote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ekdom genoot ook om i het huis te zijn. Coen zie ik niet genieten maar irriteren...
Dat heet een muziekformatquote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef D.Rose het volgende:
Jaquote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ekdom genoot ook om i het huis te zijn. Coen zie ik niet genieten maar irriteren...
Niets voor 't huis dus...quote:Op zondag 21 december 2008 20:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij sis Coen meer een stille genieter
Eens!quote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef D.Rose het volgende:
Meer spammen dan!quote:Op zondag 21 december 2008 20:21 schreef hakkkuh het volgende:
[..]
gaat te langzaam, kon net een fles ophalen van de kelder tussen twee posts door.
Dat snap ik ook voor geen meter!quote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef D.Rose het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |