Correctie: 35 cm.quote:Op zondag 21 december 2008 18:34 schreef Snakey het volgende:
Ik wil die 30 cm wel eens zien. Ik bied 50 cent.![]()
En dan op de grond leggen en kapot stampen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:34 schreef Snakey het volgende:
Ik wil die 30 cm wel eens zien. Ik bied 50 cent.![]()
Werkelijk nog nooit iemand met die grap zien falen, tot vandaagquote:Op zondag 21 december 2008 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan op de grond leggen en kapot stampen.
Deboswachter mijn penis wat doe je.
Maar ik heb hem toch gekocht
Rofl![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar ben jij opeens mod van?quote:Op zondag 21 december 2008 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Werkelijk nog nooit iemand met die grap zien falen, tot vandaag
Iemand moet toch de eerste zijn. En die twijfelachtige eer heb ik.quote:Op zondag 21 december 2008 19:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Werkelijk nog nooit iemand met die grap zien falen, tot vandaag
Dat weet idd nog niemandquote:
RickoKun, kom er maar in!quote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef Anthraxx het volgende:
50 euro voor een reportage waarbij je anaal genomen wordt door een KLB-baggeraar.
Kan je niet gewoon je organen doneren? Die kunnen ze dan weer verkopen en met dat geld kunnen ze weer wat waterputten aanleggen.quote:Op zondag 21 december 2008 17:27 schreef de_boswachter het volgende:
Bied hier voor een blootreportage van mij
Waar heb jij gedurende 2008 gezeten.quote:Op maandag 22 december 2008 11:48 schreef marcel-o het volgende:
Die chick in je avatar is toch van don en ad?
die heb k al bloot gezien
is idd de beste optiequote:Op maandag 22 december 2008 11:49 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon je organen doneren? Die kunnen ze dan weer verkopen en met dat geld kunnen ze weer wat waterputten aanleggen.
Deze reactie maakt mijn dag weer goedquote:Op zondag 21 december 2008 18:03 schreef Amokzaaier het volgende:
probeer een blootreportage van een vrouwelijke mod...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |