quote:Op zondag 21 december 2008 16:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb niet gejankt, maar wel stiekem in zijn staart geknepen.
Welkom terug dan maar!quote:Op zondag 21 december 2008 16:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De vraag is zo groot als je hem zelf maakt.. waar te beginnen?![]()
Goed, ik kom uit Groningen, ik werk als free-lance journalist (begin net eigenlijk) en ik ben vrijgezel, geen huisdieren op het moment, heb een paar jaar geleden al een poos gefokt, daarna een paar jaar niet en nu sinds een maand best wel weer veel.
je had me op éénquote:Op zondag 21 december 2008 16:54 schreef noekje het volgende:
Frits, ik heb Pietje op één gezet omdat jij noekje krijgt en er zijn toch vijf magnetron sloffen, Pietje is ook lief enzo. Maar jij staat op twee. God, daarom moet ik dit ook allemaal niet doen. CarO was gewoon lekker duidelijk.
Ook nog eens. Wat een feest dat iedereen weer terug is dan.quote:Op zondag 21 december 2008 16:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
de hond?
LS was die kutkat toch kwijt..........
Ja sorry, ik huil.quote:Op zondag 21 december 2008 16:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
je had me op één
ik ben gedegradeerd door mijn eigen toekomstige kloon..
Gert is terug!quote:Op zondag 21 december 2008 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook nog eens. Wat een feest dat iedereen weer terug is dan.
En wie zegt dat de TT op mij slaat?quote:Op zondag 21 december 2008 16:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
de hond?
LS was die kutkat toch kwijt..........
Adolf smileyquote:Op zondag 21 december 2008 16:52 schreef Gert het volgende:
Weiter machen und schnell! [ afbeelding ]
In de keuken! Maar nu weer bij jou.quote:Op zondag 21 december 2008 16:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja sorry, ik huil.
[..]
Gert is terug!![]()
Waar was je??
Waarom sneeuwt het eigenlijk niet op jouw strand? Of ga je ook kerstig zuurpruimen, net als Dementor die mijn 25 hele euro's aan het dissen was.quote:Op zondag 21 december 2008 16:59 schreef Gert het volgende:
Wie moet ik op 1 zetten en wat levert dat op?
Mannen onnodig te reageren.
MVI??quote:Op zondag 21 december 2008 16:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
je had me op één
ik ben gedegradeerd door mijn eigen toekomstige kloon..
IKquote:Op zondag 21 december 2008 16:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wie zegt dat de TT op mij slaat?
Mij, een kusje van nachtzusterquote:Op zondag 21 december 2008 16:59 schreef Gert het volgende:
Wie moet ik op 1 zetten en wat levert dat op?
Mannen onnodig te reageren.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:54 schreef noekje het volgende:
Frits, ik heb Pietje op één gezet omdat jij noekje krijgt en er zijn toch vijf magnetron sloffen, Pietje is ook lief enzo. Maar jij staat op twee. God, daarom moet ik dit ook allemaal niet doen. CarO was gewoon lekker duidelijk.
Wat levert mij dat op?quote:Op zondag 21 december 2008 17:00 schreef Gert het volgende:
Hee psst Frits, breng ons eens een flesje witte wijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |