Jeej!quote:Op maandag 22 december 2008 13:29 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
Hallo,
Hartelijk dank voor je melding. Het materiaal is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Het YouTube Team
quote:Op maandag 22 december 2008 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik kende hem ALLEEN MAAR als drummer van Duran Duran
Je was op Youtube te bewonderen?quote:Op maandag 22 december 2008 13:29 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
Hallo,
Hartelijk dank voor je melding. Het materiaal is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Het YouTube Team
nee, van dat feestweekend wat ik gefotografeerd had, had iemand mn foto's gejat, en een youtubefilmcompilatie gemaakt. baggere kwaliteit, en geen toestemming gevraagd.quote:Op maandag 22 december 2008 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je was op Youtube te bewonderen?
ja, dat vond ik ook, had ik niet verwachtquote:
ja, maar dat wist ik al langer.quote:Op maandag 22 december 2008 16:04 schreef qu63 het volgende:
Weet je nou ook wie dat filmpje er op heeft gezet Yns?
En wanneer ga je die ze balle in ze keel sgoppe?quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wanneer ga je die ze balle in ze keel sgoppe?
Ik mag morgen ook weer werken van 17 tot 21 (laatste uur 200%quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef Sjowhan het volgende:
Biertje op en dan naar bed.. Morgen hele dag @ winkel staan voor kerst
mooi dat ze daar goed op hebben gereageerd!quote:Op maandag 22 december 2008 15:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, van dat feestweekend wat ik gefotografeerd had, had iemand mn foto's gejat, en een youtubefilmcompilatie gemaakt. baggere kwaliteit, en geen toestemming gevraagd.
en daar was ik t niet mee eens, dus gister een melding gemaakt bij youtube, en die hebben er actie op ondernomen
quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik mag morgen ook weer werken van 17 tot 21 (laatste uur 200%), maar als het gaat zoals vandaag moet er de komende maand echt wat gaan veranderen wil ik daar nog met plezier gaan werken
LEuke vraag die open staat Yns!quote:Op maandag 22 december 2008 16:05 schreef qu63 het volgende:
En heb je eigenlijk nog wat moeten bewijzen ofzo? Dat die foto's echt van jou zijn?
dan hoop ik morgen voor je dat je met plezier kan werkenquote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik mag morgen ook weer werken van 17 tot 21 (laatste uur 200%), maar als het gaat zoals vandaag moet er de komende maand echt wat gaan veranderen wil ik daar nog met plezier gaan werken
Dan koop ik meteen een straatje lotenquote:Op maandag 22 december 2008 23:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan hoop ik morgen voor je dat je met plezier kan werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |