Het was ook een keus van de eigenaarquote:Op zondag 21 december 2008 14:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm
ik wil gewoon dat t offline gehaald word
tis gewoon zo dat t zonder mijn toestemming gedaan is, en als mijn naam erbij komt dan is t afbreuk aan de kwaliteit
ok, k heb nu gewoon t verhaal uitgelegd en t verzoek gedaan om de compilatie offline te halen aangezien dit buiten mijn toestemming verkregen materiaal is, en gebruikt is.quote:
Avalon staat dus toe dat het op YouTube blijft staan, maar zij krijgen dus wel te zien wie en hoe vaak mijn video bekeken wordt, en er staat een advertentie op die pagina van hun.quote:Avalon heeft een claim ingediend voor een deel of al het audio- en videomateriaal in de video Al Murray Introducing Queen + Paul Rodgers on his show (e13). Deze claim is ingediend in het kader van het YouTube-programma voor inhoudidentificatie.
Je video is nog steeds beschikbaar, omdat Avalon het gebruik van deze inhoud op YouTube heeft toegestaan.
Je video 'Al Murray Introducing Queen + Paul Rodgers on his show (e13)' is nog steeds beschikbaar, omdat Avalon op dit moment geen bezwaar heeft tegen het weergeven van deze inhoud op YouTube. Zolang Avalon een claim op je video heeft, ontvangt hij/zij openbare statistieken over je video, zoals het aantal weergaven. Er kunnen ook advertenties op je videopagina worden weergegeven aan kijkers.
Claimdetails:
Eigenaar van het auteursrecht: Avalon
Geclaimd materiaal: Een deel van of al het audio- en videomateriaal.
Beleid: Sta toe dat dit materiaal op YouTube blijft staan.
* Plaats advertenties op de weergavepagina van deze video.
Is van toepassing op deze locaties:
Overal
Avalon heeft een claim voor dit materiaal ingediend binnen het kader van het YouTube-programma voor inhoudidentificatie. YouTube staat partners toe om YouTube-video's te beoordelen op de aanwezigheid van materiaal waarvan zij de rechten bezitten. Partners kunnen ons automatische identificatiesysteem voor audio-/video-overeenkomsten gebruiken om hun materiaal te identificeren, maar ze kunnen video's ook handmatig beoordelen.
Oh dan mag het hoor!quote:Op zondag 21 december 2008 @ 13:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nou goed, dan een vriendje van vroeger waar ik voor t eerst mee gezoend heb, wat jij wilt
Ik heb dat ook wel gehad Qu, met musicvideosquote:Op zondag 21 december 2008 14:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Avalon staat dus toe dat het op YouTube blijft staan, maar zij krijgen dus wel te zien wie en hoe vaak mijn video bekeken wordt, en er staat een advertentie op die pagina van hun.
Heb je een linkje? nu ben ik benieuwd!quote:Op zondag 21 december 2008 @ 14:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, k heb nu gewoon t verhaal uitgelegd en t verzoek gedaan om de compilatie offline te halen aangezien dit buiten mijn toestemming verkregen materiaal is, en gebruikt is.
Mja ze moeten je filmpje natuurlijk eerst vinden voor ze er iets tegen kunnen doen...quote:Op zondag 21 december 2008 @ 15:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel gehad Qu, met musicvideos.
Af en toe pas na een jaar na plaatsing
je hebt een pmquote:Op zondag 21 december 2008 15:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb je een linkje? nu ben ik benieuwd!
Enneuh ik ben bang dat naar Avalon beter geluisterd wordt aangezien die waarschijnlijk een duurdere advocaat hebben
als je het weet jaquote:Op zondag 21 december 2008 15:44 schreef mcDavid het volgende:
Op 2:03 zie je als je héél goed kijkt jouw naam staan volgens mij
Niet echt duidelijk dusquote:Op zondag 21 december 2008 15:44 schreef mcDavid het volgende:
Op 2:03 zie je als je héél goed kijkt jouw naam staan volgens mij
Is het ook niet. Zeker niet als jij er geld mee zou verdienen.quote:Op zondag 21 december 2008 @ 15:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je het weet ja
k vind dit gewoon geen manier van doen
mag ik ook een pm?quote:Op zondag 21 december 2008 15:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hebt een pm
k kwam er achter door dat ze een nieuwe site hebben gebouwd, waar t filmpje opstaat,
ook zonder bronvermelding!
Nee.quote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Sjowhan het volgende:
Bami eten zometeen
En heeft iedereen al gedoneerd voor de SR 2008?
Nee, weet niet of ik het nog ga doen..quote:Op zondag 21 december 2008 17:51 schreef Sjowhan het volgende:
Bami eten zometeen
En heeft iedereen al gedoneerd voor de SR 2008?
Je hebt ons weer gevondenquote:Op maandag 22 december 2008 00:30 schreef draculettetje het volgende:
even een nachtelijke tvp
maar ik was jullie weer eens kwijt
Ja, net gedaanquote:Op zondag 21 december 2008 19:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee, weet niet of ik het nog ga doen..
mooi nummer trouwensquote:Op maandag 22 december 2008 00:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, net gedaan
Queen - Heaven For Everyone () aangevraagd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |