Ik wil later ook zo'n hele grote inderdaadquote:Op zondag 21 december 2008 23:10 schreef HostiMeister het volgende:
twee nogwat bij twee nogwat denk ik, groter dan mijn vorige bed iig
Heerlijk schuin slapen enzo
Okquote:Op zondag 21 december 2008 23:42 schreef Puala het volgende:
[..]
nee joh, bedpraat is altijd kwaliteitspost
Neuh, hoeft niet. Truste in elk gevalquote:Op zondag 21 december 2008 23:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OkIk ga ook maar eens naar bed
(moet ik nu posten wat ik vandaag gedaan heb?
)
Danku (A) Jij ook straksquote:Op zondag 21 december 2008 23:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh, hoeft niet. Truste in elk geval
Heerlijkquote:Op maandag 22 december 2008 01:53 schreef HostiMeister het volgende:
He KeesHoe is het aan de andere kant van de wereld
mijn leven is verrijkt!quote:Op maandag 22 december 2008 09:20 schreef mash_ het volgende:
Goedemorgen
wakker geworden en gedoucht. jullie zijn vast heel blij dit te lezen!
Wauw dat klinkt wel echt heel spannend jaquote:Op maandag 22 december 2008 09:20 schreef mash_ het volgende:
Goedemorgen
wakker geworden en gedoucht. jullie zijn vast heel blij dit te lezen!
heel goed zelfs.quote:Op maandag 22 december 2008 09:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja daarom maar goed dat ik niet alleen goedemorgen posten dan he
Bevalt goed he Nicoquote:Op maandag 22 december 2008 09:30 schreef nicomart het volgende:
[..]
heel goed zelfs.
Vandaag laatste dag werken
quote:Op maandag 22 december 2008 09:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja best wel. Vooral het feit dat ik volgend jaar pas terugkom
hmm.. daar wilde ik even niet aan denken. Volgend jaar moet ik gewoon het hele jaar en het jaar daarna ook, en het jaar daarna ook weer.. Tot ik 65 benquote:Op maandag 22 december 2008 09:37 schreef Puala het volgende:
[..]
idd.
Ik hoef volgend jaar nog maar 4 weken
quote:Op maandag 22 december 2008 09:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
hmm.. daar wilde ik even niet aan denken. Volgend jaar moet ik gewoon het hele jaar en het jaar daarna ook, en het jaar daarna ook weer.. Tot ik 65 ben
whehe.. maar voorlopig verlang ik nog niet terug aan school. Het bevalt me eigenlijk best goed. Natuurlijk mis ik wel het uitslapen op een doordeweekse dag, maar ja, je kan niet alles hebben.quote:Op maandag 22 december 2008 09:40 schreef Puala het volgende:
[..]
ik lekker niet.
Mjah, ik mag vanaf september weer t/m kerst. Dus eigenlijk hoef ik niet zo blij te wezen
Is enkel maar een teken dat je leuk werk hebtquote:Op maandag 22 december 2008 09:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
whehe.. maar voorlopig verlang ik nog niet terug aan school. Het bevalt me eigenlijk best goed. Natuurlijk mis ik wel het uitslapen op een doordeweekse dag, maar ja, je kan niet alles hebben.
Zin maken hequote:Op maandag 22 december 2008 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
Goeiemorgen allemaal
Dadelijk werken, he-le-maal geen zin in
quote:Op maandag 22 december 2008 10:11 schreef Puala het volgende:
Jup, dat weet ik. Maar ben sinds dat bericht over vrouwenborsten en koffie helemaal overtuigd dat ik het niet ga drinken
Net alsof die kunnen krimpenquote:Op maandag 22 december 2008 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
In mijn geval dan een groot pluspunt zou ik dan zeggen
Zodra het onderzoek er is dat je ballen krimpen ofzo van koffie zal ik ook twee keer nadenken
Niet nodig, dat beslis ik altijd nog wel zelf hequote:Op maandag 22 december 2008 10:13 schreef nicomart het volgende:
[..]Niet nodig inderdaad
Ik vind koffie ook niet te zuipen trouwens
wel geprobeerd, maar die ranzige smaak bleef echt de hele dag in mijn bek.quote:Op maandag 22 december 2008 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet nodig, dat beslis ik altijd nog wel zelf he![]()
Geen idee of het te zuipen is, werkelijk nog nooit geprobeerd
quote:Op maandag 22 december 2008 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee of het te zuipen is, werkelijk nog nooit geprobeerd
quote:
Wie weet is die foto wel gefotosoept joh, je weet het nooitquote:Op maandag 22 december 2008 10:16 schreef nicomart het volgende:
[..]
wel geprobeerd, maar die ranzige smaak bleef echt de hele dag in mijn bek.
En natuurlijk beslis jij of het wel of niet nodig is. Ik gaf alleen mijn mening als man vanuit mijn eigen visuele oogpunt
quote:
Ja sorry, kon het niet latenquote:Op maandag 22 december 2008 10:18 schreef Puala het volgende:
[..]
die had ik ergens al verwacht.
Nou gezien ik haast al over me nek ga als giel het heeft gedronken en me een kusje geeft.. vind ik eigenlijk al wel genoeg om het niet te proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |