Nope, niet op de 80 GB. Staat met grote letters achterop de doos. Gisteren gecheckt.quote:Op zondag 21 december 2008 11:04 schreef LostFormat het volgende:
PS2 spellen doen het gewoon op de ps3
Sony heeft het met grote letters op de doos gezet. Ik neem aan dat ze weten waar ze het over hebben. Ze bouwen die dingen tenslotte zelfquote:Op zondag 21 december 2008 11:21 schreef LostFormat het volgende:
Vaag, bij mij doen ze het allemaal gewoon. Heb volgens mij ook 80 gb maar heb 'm al een tijdje. Lijkt mij niet dat ze de software verandert hebben zodat 't opeens niet meer kan.
Ik zou het ff in gam navragen als ik jou was.
Tja. Maar hoe dan ook: Ik doe ze erbijquote:Op zondag 21 december 2008 11:23 schreef LostFormat het volgende:
Misschien om zich in te dekken voor wanneer er net eentje niet werkt?
Oude PS3's zijn backwardscompatible, nieuwe nietquote:Op zondag 21 december 2008 11:21 schreef LostFormat het volgende:
Vaag, bij mij doen ze het allemaal gewoon. Heb volgens mij ook 80 gb maar heb 'm al een tijdje. Lijkt mij niet dat ze de software verandert hebben zodat 't opeens niet meer kan.
huh? waar en wanneer heb jij jou ps3 gekocht dan?quote:Op zondag 21 december 2008 11:21 schreef LostFormat het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 16:01 schreef merino het volgende:
[..]
huh? waar en wanneer heb jij jou ps3 gekocht dan?
In Nederland hadden we toch alleen dat launch model van 60gb waarop ps2 spellen het doen.
Kan ik wel opzoeken, maar voor gratis bijgeleverd krijgen..... Ik verkoop ze toch niet los.quote:Op zondag 21 december 2008 13:38 schreef SuperFruitig het volgende:
welke ps1 spellen zijn dit?
Dan vervalt de interesse iigquote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kan ik wel opzoeken, maar voor gratis bijgeleverd krijgen..... Ik verkoop ze toch niet los.
oops, my bad, het is natuurlijk een 8MB kaart en nee, voor 50 Euri gaat ie niet weg. En voor minder dan 100 Euri sowieso niet.quote:Op maandag 22 december 2008 10:49 schreef Flubberbal het volgende:
In goede staat, werkt perfect, zonder fouten of wat dan ook. Hierbij krijg je:
De standaard PS2 Dual Shock controller, alsmede een draadloze Medion controller en uiteraard de 8GB Memorycard:
------
is t echt een 8gb memorycard?
voorzichtig bod (onder voorbehoud) van 50 euro.
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:32 schreef phoolie2k het volgende:
80 euro geboden
Liever niet. Maar doe eens een bod, ik kan er altijd over nadenken, tenslottequote:Op woensdag 24 december 2008 17:59 schreef grizegrijn het volgende:
Mooi pakket!
Verkoop je PS2 spellen wel los, of ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |