quote:Op zondag 21 december 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
Ik kom even binnensluipen en ben direct weer weg. Dit lees ik net.![]()
Er heeft een FOK!ker zelfs ¤500,- overgemaakt.
Noek, Vic heeft het geweldig gehad maar later meer daarover.
1 januari! Met een kusje van Danny.quote:Op zondag 21 december 2008 16:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Noek is een hoax, ik zie nog noekje
SunChaser postte met iets daarover. Een nieuwe naam nemen en z'n oude username ook houden als 'kloon of karakter'. Dus wellicht heb je de keus om je oude naam ook nog op te eisen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:29 schreef Dementor het volgende:
25 hele euro's voor het veranderen van je username.
Ik ben benieuwd of de oude naam dan weer vrijkomt, dan zou iemand heel gemakkelijk een kloon aan kunnen maken..
Ja, mag ik noekje als kloon vanaf 1 januari?quote:Op zondag 21 december 2008 16:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja boeien. Postgeschiedenis is dan toch weg. Veel plezier ermee, zou ik zeggen.
Ja hoor. Ik gun jou óók een noekje én warme voeten.quote:Op zondag 21 december 2008 16:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, mag ik noekje als kloon vanaf 1 januari?
Nee.quote:Op zondag 21 december 2008 16:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik gun jou óók een noekje én warme voeten.
Je hebt toch wel een magnetron hè?
Ik voelde dat gewoon. Omfg, ik ben zo paranormaal, da's gewoon niet normaal meer!quote:
Nog ff en dan heeft elk kind een eigen waterputquote:Op zondag 21 december 2008 16:40 schreef liesje1979 het volgende:![]()
![]()
![]()
Tussenstand Serious Request:
595.480 Euro!!!
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 16:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nog ff en dan heeft elk kind een eigen waterput
Is het zo'n lang verhaal dan?quote:Op zondag 21 december 2008 16:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In hoeveel kantjes wil je het antwoord?
Een mooi topic.quote:Op zondag 21 december 2008 16:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nog ff en dan heeft elk kind een eigen waterput
quote:Op zondag 21 december 2008 16:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik voelde dat gewoon. Omfg, ik ben zo paranormaal, da's gewoon niet normaal meer!
Oh ja, da's waar. Ik weet het allang. I know what you did last summer!quote:Op zondag 21 december 2008 16:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Dan kun je het allemaal zelf wel verder invullen lijkt me.
Ik heb niet gejankt, maar wel stiekem in zijn staart geknepen.quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik heb gestemd !
1. FritsVanEgters
2. Pietje Puk
3. Tuinfluiter
wat een rare post van Tuinfluitertje![]()
ik vin tuinfluitertje lief..... en ik heb hem nog wel een nominatie geven voor liefste user![]()
voor Tuinfluitertjes
O en LS ga janken over die kutkat van je![]()
![]()
dat laatste meende ik niet....... was grappie.......
en ik heb nog steeds keelpijn.......ik wil een drain en kaartjes en een beterschap topic
en ik wil ook sloffen.........
De vraag is zo groot als je hem zelf maakt.. waar te beginnen?quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 16:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik heb gestemd !
1. FritsVanEgters
2. Pietje Puk
3. Tuinfluiter
wat een rare post van Tuinfluitertje![]()
ik vin tuinfluitertje lief..... en ik heb hem nog wel een nominatie geven voor liefste user![]()
voor Tuinfluitertjes
O en LS ga janken over die kutkat van je![]()
![]()
dat laatste meende ik niet....... was grappie.......
en ik heb nog steeds keelpijn.......ik wil een drain en kaartjes en een beterschap topic
en ik wil ook sloffen.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |