Yup!quote:Op zondag 21 december 2008 04:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik deed ook vaak dingen ''fout''........
zijn Pa komt uit een soort van bergdorp...dus gingen we daar ook een weekie logeren....
zijn jullie er nog?
is een heel verhaal
moet ik verder gaan
quote:Op zondag 21 december 2008 04:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nah...... en daar zaten de vrouwtjes en de mannetjes toch wel een soort van apart zeg maar.......
die vrouwtjes allemaal borduren en babbelen over god weet wat........
dus ik denk.........
nah...... ik ga maar bij die griek zitten.........
Nou verdomme ga ik ervoor zittenquote:Op zondag 21 december 2008 04:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nah...... en daar zaten de vrouwtjes en de mannetjes toch wel een soort van apart zeg maar.......
die vrouwtjes allemaal borduren en babbelen over god weet wat........
dus ik denk.........
nah...... ik ga maar bij die griek zitten.........
quote:Op zondag 21 december 2008 04:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
oké dus ik ga bij ''de mannen''zitten en zeg tegen die griek...... geef mij ook eens een peuk.......
dus ik steek een peuk op.......... vielen al die kerels stil..........
zegt mijn schoonpa........ eh........''fan'' tis hier niet de gewoonte dat vrouwen roken![]()
jah..... eh..... zeg ik.... ik heb hem nou al aan...... leg maar uit dan.... staat ook stom als ik hem
nu uitmaak.... ze hebben het nou toch al gezien![]()
dus hij begint in het grieks iets te lullen al die mannetjes knikken........ en ik kon gewoon verder paffen![]()
ja..... is al zo'n 20 jaar geleden hoor...... ik weet niet hoe de vlag er nou bijhangt daar........
zo..........
hé'heé wat een verhaal
quote:Op zondag 21 december 2008 04:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
oké dus ik ga bij ''de mannen''zitten en zeg tegen die griek...... geef mij ook eens een peuk.......
dus ik steek een peuk op.......... vielen al die kerels stil..........
zegt mijn schoonpa........ eh........''fan'' tis hier niet de gewoonte dat vrouwen roken![]()
jah..... eh..... zeg ik.... ik heb hem nou al aan...... leg maar uit dan.... staat ook stom als ik hem
nu uitmaak.... ze hebben het nou toch al gezien![]()
dus hij begint in het grieks iets te lullen al die mannetjes knikken........ en ik kon gewoon verder paffen![]()
ja..... is al zo'n 20 jaar geleden hoor...... ik weet niet hoe de vlag er nou bijhangt daar........
zo..........
hé'heé wat een verhaal
Whahahahahhah![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |