Die Griek is ook geen echte Griek meer?quote:Op zondag 21 december 2008 03:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee die griek![]()
steeds verwarming lager........
nah...... wacht maar
Oh god neequote:Op zondag 21 december 2008 03:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die is toch niet zo errug...... of gaat ze weeer schoonmaken......
huh?quote:Op zondag 21 december 2008 03:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die Griek is ook geen echte Griek meer?
quote:
die luister ik morgen wel ofzoquote:Op zondag 21 december 2008 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry!
Omdast je nog een beetje ziekjes bent!
quote:Op zondag 21 december 2008 03:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh das cool he??? Ik word nog wel es liefste tante genoemd![]()
![]()
![]()
Terwijl ik dat gastje wel es achter het behang wilde prakken
quote:Op zondag 21 december 2008 03:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die luister ik morgen wel ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ik bedoel het meer dat hij het altijd koud heeftquote:Op zondag 21 december 2008 03:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
huh?![]()
nee tis een halve.........
griekse pa
hollandse ma
bedoel je dat?
quote:Op zondag 21 december 2008 03:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooit op mijn werk noemde een jongetje wat echt een kutleventje had, mij de Anneliefste!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het echt een supermooi nummer en was net op SRquote:Op zondag 21 december 2008 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry!
Omdast je nog een beetje ziekjes bent!
Zet hem anders in je favorietenquote:Op zondag 21 december 2008 03:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die luister ik morgen wel ofzo
ah..... ik dacht even dat je dacht dat ik hem gecastreerd had ofzo.........quote:Op zondag 21 december 2008 03:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach ik bedoel het meer dat hij het altijd koud heeft
Maar dat zal hij wel van z'n ma hebben
De passie heeft hij dan van paps hoop ik voor je
quote:Op zondag 21 december 2008 03:53 schreef liesje1979 het volgende:
hou op nouuuuuuuuuuu............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 03:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hou op nouuuuuuuuuuu............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |