Ja, je bent tukker of je bent het niet... euhm.. ilse?quote:Op zondag 21 december 2008 01:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Geen bier?
quote:Op zondag 21 december 2008 01:33 schreef Noshiba het volgende:
Heeft er ooit al iemand gerickrolled? Dat zou wel leuk zijn, 200 euro is dat toch wel waard
Spoel je mond!quote:
Is toch die gast die eerde met giel aan de praat was?quote:Op zondag 21 december 2008 01:35 schreef henkde_j het volgende:
wat voor knakker zit nu de ramen te wassen?
Alleen glazen tempel in indiaquote:Op zondag 21 december 2008 01:35 schreef evert het volgende:
dat nog niemand geld geboden heeft om het glazen huis te swaffelen.... ik had echt verwacht dat dat de hype zou worden dit jaar
quote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heeft ze al een foto op Jailbait of hyves?!
Dan ken jij haar niet zoals ze hier eergisteren bleef slapen...quote:Op zondag 21 december 2008 01:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht het ook al, maar sletje en Ilse gaan niet samen.
http://ilsedelange.hyves.nl/?ref=sr#quote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heeft ze al een foto op Jailbait of hyves?!
Normaal erger ik me ook dood aan dat accent. Maar bij haar is het zóóó schattigquote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef Noortje. het volgende:
Ze is wel mooi trouwens, kan alleen d'r stem niet uitstaan![]()
Het past gewoon niet helemaal bij d'r als je haar ziet.quote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef Noortje. het volgende:
volgens mij dronk coen tot twee jaar geleden geen druppel.... sinds zijn scheiding en nieuwe vriendin biijkbaar welquote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef DeeBee het volgende:
Coen.
'Ik hou ook wel van die zoete drankjes ja, waarin je de alcohol niet proeft...'
En maar klagen dat het nog zo lang gaat duren...
Wegwezen danquote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 01:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat erg, wakker gemaakt worden door Ilse.
kennis heeft dat daarstraks voor 150 euro gedaan.. niet laten zien dus?quote:Op zondag 21 december 2008 01:35 schreef evert het volgende:
dat nog niemand geld geboden heeft om het glazen huis te swaffelen.... ik had echt verwacht dat dat de hype zou worden dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |