Ja, je bent tukker of je bent het niet... euhm.. ilse?quote:Op zondag 21 december 2008 01:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Geen bier?
quote:Op zondag 21 december 2008 01:33 schreef Noshiba het volgende:
Heeft er ooit al iemand gerickrolled? Dat zou wel leuk zijn, 200 euro is dat toch wel waard
Spoel je mond!quote:
Is toch die gast die eerde met giel aan de praat was?quote:Op zondag 21 december 2008 01:35 schreef henkde_j het volgende:
wat voor knakker zit nu de ramen te wassen?
Alleen glazen tempel in indiaquote:Op zondag 21 december 2008 01:35 schreef evert het volgende:
dat nog niemand geld geboden heeft om het glazen huis te swaffelen.... ik had echt verwacht dat dat de hype zou worden dit jaar
quote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heeft ze al een foto op Jailbait of hyves?!
Dan ken jij haar niet zoals ze hier eergisteren bleef slapen...quote:Op zondag 21 december 2008 01:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht het ook al, maar sletje en Ilse gaan niet samen.
http://ilsedelange.hyves.nl/?ref=sr#quote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heeft ze al een foto op Jailbait of hyves?!
Normaal erger ik me ook dood aan dat accent. Maar bij haar is het zóóó schattigquote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef Noortje. het volgende:
Ze is wel mooi trouwens, kan alleen d'r stem niet uitstaan![]()
Het past gewoon niet helemaal bij d'r als je haar ziet.quote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef Noortje. het volgende:
volgens mij dronk coen tot twee jaar geleden geen druppel.... sinds zijn scheiding en nieuwe vriendin biijkbaar welquote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef DeeBee het volgende:
Coen.
'Ik hou ook wel van die zoete drankjes ja, waarin je de alcohol niet proeft...'
En maar klagen dat het nog zo lang gaat duren...
Wegwezen danquote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 01:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat erg, wakker gemaakt worden door Ilse.
kennis heeft dat daarstraks voor 150 euro gedaan.. niet laten zien dus?quote:Op zondag 21 december 2008 01:35 schreef evert het volgende:
dat nog niemand geld geboden heeft om het glazen huis te swaffelen.... ik had echt verwacht dat dat de hype zou worden dit jaar
quote:Op zondag 21 december 2008 01:38 schreef Superheld het volgende:
[..]
kennis heeft dat daarstraks voor 150 euro gedaan.. niet laten zien dus?
Geluid uit?quote:Op zondag 21 december 2008 01:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het past gewoon niet helemaal bij d'r als je haar ziet.
Die stem is dan altijd zo vreeeemd...
? scheiding?quote:Op zondag 21 december 2008 01:38 schreef evert het volgende:
[..]
volgens mij dronk coen tot twee jaar geleden geen druppel.... sinds zijn scheiding en nieuwe vriendin biijkbaar wel
Ok, wist ik niet...tsja, verder ook prima, maar dit klonk nogal een beetje vreemd eigenlijk...quote:Op zondag 21 december 2008 01:38 schreef evert het volgende:
[..]
volgens mij dronk coen tot twee jaar geleden geen druppel.... sinds zijn scheiding en nieuwe vriendin biijkbaar wel
Ik moest lachen.quote:Op zondag 21 december 2008 01:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is daar iemand een bos aan 't omzagen?
quote:
Trustenquote:Op zondag 21 december 2008 01:41 schreef Impry het volgende:
Ja, mooi moment om te gaan slapen.
Als er nog wat spannends gebeurd met Ilse () zie ik het wel op Sirolfs-Youtube kanaal
Tot morgen allemaal weer!
Trustequote:Op zondag 21 december 2008 01:41 schreef Impry het volgende:
Als er nog wat spannends gebeurd met Ilse () zie ik het wel op Sirolfs-Youtube kanaal
Holy frakquote:Op zondag 21 december 2008 01:41 schreef evert het volgende:
yep, heeft ook al een zoontje van 2 bij inmiddels zijn ex.
quote:Op zondag 21 december 2008 01:42 schreef DeeBee het volgende:
'Why don't you sit down on top of me...'
Zo'n serenade wil ik Ilse ook wel brengen...
TRustenquote:Op zondag 21 december 2008 01:41 schreef Impry het volgende:
HEUS NIET!quote:Op zondag 21 december 2008 01:41 schreef marcodej het volgende:
Milow en Ilse zouden een duet moeten opnemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |