Wat let jequote:Op zondag 21 december 2008 01:47 schreef Noshiba het volgende:
godver ik heb serieus zin om met bier te gaan gooien als ik dit liedje nu hoor
Zolang het niet op je pc komt, waarom niet?quote:Op zondag 21 december 2008 01:47 schreef Noshiba het volgende:
godver ik heb serieus zin om met bier te gaan gooien als ik dit liedje nu hoor
als ik google, kom ik op zijn weblog waarop hij schrijft dat hij geen prive dingen wilt vertellen over het uit gaan met marijn, met een link naar een eerdere log over een ongeluk.quote:Op zondag 21 december 2008 01:47 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Volgens mij betreft het hier een doodgewone relatie (niet getrouwd) die een tijdje na de geboorte van Timme is uitgegaan. Marijn heet de moeder van Timme.
Dankzij Ilse. Coen is niet zo iemand die helemaal los gaat, volgens mij.quote:Op zondag 21 december 2008 01:47 schreef TheArt het volgende:
Coen komt inderdaad ook een beetje los.
zelfs wel getrouwd....quote:Op zondag 21 december 2008 01:47 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Volgens mij betreft het hier een doodgewone relatie (niet getrouwd) die een tijdje na de geboorte van Timme is uitgegaan. Marijn heet de moeder van Timme.
Echt he?quote:Op zondag 21 december 2008 01:48 schreef Opie het volgende:
Ik haat haar. Echt, nu ook weer bij dat raam tijdens Normaal. Coen die geforceerd mee doet om maar geen nicht te lijken.
Van 20 water? Nee.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 01:49 schreef Sirolf het volgende:
De YouTube-waardige fragmenten komen sneller dan ik ze editten kan. Help!
Moet ik meehelpen met monteren?!quote:Op zondag 21 december 2008 01:49 schreef Sirolf het volgende:
De YouTube-waardige fragmenten komen sneller dan ik ze editten kan. Help!
Hmm, kheb geen idee verder...quote:Op zondag 21 december 2008 01:49 schreef weirdofm het volgende:
[..]
als ik google, kom ik op zijn weblog waarop hij schrijft dat hij geen prive dingen wilt vertellen over het uit gaan met marijn, met een link naar een eerdere log over een ongeluk.
dus ik heb 1+1 gedaan
Dat noem je enthousiasme. Zou je ook eens moeten proberen.quote:Op zondag 21 december 2008 01:48 schreef Opie het volgende:
Ik haat haar. Echt, nu ook weer bij dat raam tijdens Normaal.
dat ligt dan dus echt meer aan Coen dan aan ILsequote:Op zondag 21 december 2008 01:48 schreef Opie het volgende:
Ik haat haar. Echt, nu ook weer bij dat raam tijdens Normaal. Coen die geforceerd mee doet om maar geen nicht te lijken.
ga gezellig nederland 1 kijken!quote:Op zondag 21 december 2008 01:48 schreef Opie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |