eigenlijk welquote:
Ah, dankje.quote:Op zondag 21 december 2008 01:28 schreef The_Dean het volgende:
Voor de mensen die het zich afvragen, Drogeham ligt in Noord-Friesland
Dan ga ik eerst MTB-en en daarna naar Breda. Dus zal er niet echt veel van komen.quote:Op zondag 21 december 2008 01:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maandag ga ik helemaal los
Het is maar goed dat je het erbij zegtquote:Op zondag 21 december 2008 01:28 schreef The_Dean het volgende:
naast natteham?quote:Op zondag 21 december 2008 01:28 schreef The_Dean het volgende:
En dat is dan een nummer dat ik wèl kan waarderen.quote:Op zondag 21 december 2008 01:29 schreef Timo20 het volgende:![]()
@ TT
![]()
cold shoulder![]()
![]()
altijd als die begint denk ik dat Unfinished Sympathy erop komt![]()
alles wat raar is en wat de normale mens niet kent komt uit frieslandquote:Op zondag 21 december 2008 01:28 schreef The_Dean het volgende:
had ik ook al!quote:Op zondag 21 december 2008 01:29 schreef Timo20 het volgende:![]()
@ TT
![]()
cold shoulder![]()
![]()
Idd, heb ik ook.quote:Op zondag 21 december 2008 01:29 schreef Timo20 het volgende:
Clublied van Top Ossquote:
Breda.quote:Op zondag 21 december 2008 01:29 schreef gers het volgende:
Komt die suprisetruck ook nog in Oss of omgeving
Top Oss clublied of schatje mag ik je fotoquote:
Kennelijkquote:
Nee, die hebben we hier nietquote:
Top Oss clubliedquote:Op zondag 21 december 2008 01:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Top Oss clublied of schatje mag ik je foto_!
Zo moeilijk is het niet, gewoon veel reageren , en reageren op anderenquote:Op zondag 21 december 2008 01:29 schreef DaMook het volgende:
416 zijn er eigenlijk toch nog best wel heel veel. Hoe hans het doet weet ik niet en rj ook niet , maar 416
.
Ilse.
van mij mag jequote:Op zondag 21 december 2008 01:30 schreef weirdofm het volgende:
mag ik nummer 965 doen?
ik ga effe roken
Doh.quote:Op zondag 21 december 2008 01:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, gewoon veel reageren , en reageren op anderen
Komende dagen mogen anderen lekker hoog scoren. Kan vandaag ook nog flink doorhalen maar laat ik dat maar niet doen want dan ben ik de rest van de (werk-) week redelijk brak.quote:Op zondag 21 december 2008 01:29 schreef DaMook het volgende:
416 zijn er eigenlijk toch nog best wel heel veel. Hoe hans het doet weet ik niet en rj ook niet , maar 416
.
Ilse.
nohquote:
Jij altijdquote:Op zondag 21 december 2008 01:30 schreef weirdofm het volgende:
mag ik nummer 965 doen?
ik ga effe roken
lijkt me welquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 01:31 schreef DaMook het volgende:
Ow en nog wat statestiekjes.
Ik heb vandaag 9 blikjes cola op.
2 pakjes sigaretten
en ondertussen 7 pilsjes
En dat sinds vanochtend 5 uur.
Ik heb het beangstigende en zeer donkerbruine vermoeden dat ik de shift van paul ook ga afmakenquote:Op zondag 21 december 2008 01:31 schreef Impry het volgende:
Ik ga zo ook slapen denk ik, hoe graag ik Paul ook nog zou horen. Dan weet ik toch dat ik al weer snel tot 3 uur ga luisteren.
Nog even paar nummertjes en dan lekker pitten.
Waaromquote:
IK BEN HULMOND SPURTquote:
Maar dat deed ik alquote:Op zondag 21 december 2008 01:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet, gewoon veel reageren , en reageren op anderen
VUR HELMUND SPORT, VUR!quote:
"Waar het groene veld ons wacht" - Clublied Quick Boysquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 01:21 schreef ThunderChild het volgende:
Ik wil die stofzuiger stream . . .![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 01:33 schreef Marc63 het volgende:
Damn... wordt nou zelfs al jaloers op die cam...
Hoofdklassequote:Op zondag 21 december 2008 01:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Waar het groene veld ons wacht" - Clublied Quick Boys
HO-LL-AN-DIA JALALALALLALAAAAAAAaaaquote:Op zondag 21 december 2008 01:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Waar het groene veld ons wacht" - Clublied Quick Boys
De laatste paar uur wel lekker, daarvoor vooral brakquote:
quote:
Is tochquote:Op zondag 21 december 2008 01:33 schreef Noortje. het volgende:
Omdat ik werd doodgegooid met So Incredible en in The Great Escape zingt ze als een schaap.![]()
Ik geef 5 euro.quote:Op zondag 21 december 2008 01:33 schreef Noshiba het volgende:
Heeft er ooit al iemand gerickrolled? Dat zou wel leuk zijn, 200 euro is dat toch wel waard
Ja, je bent tukker of je bent het niet... euhm.. ilse?quote:Op zondag 21 december 2008 01:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Geen bier?
quote:Op zondag 21 december 2008 01:33 schreef Noshiba het volgende:
Heeft er ooit al iemand gerickrolled? Dat zou wel leuk zijn, 200 euro is dat toch wel waard
Spoel je mond!quote:
Is toch die gast die eerde met giel aan de praat was?quote:Op zondag 21 december 2008 01:35 schreef henkde_j het volgende:
wat voor knakker zit nu de ramen te wassen?
Alleen glazen tempel in indiaquote:Op zondag 21 december 2008 01:35 schreef evert het volgende:
dat nog niemand geld geboden heeft om het glazen huis te swaffelen.... ik had echt verwacht dat dat de hype zou worden dit jaar
quote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heeft ze al een foto op Jailbait of hyves?!
Dan ken jij haar niet zoals ze hier eergisteren bleef slapen...quote:Op zondag 21 december 2008 01:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht het ook al, maar sletje en Ilse gaan niet samen.
http://ilsedelange.hyves.nl/?ref=sr#quote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heeft ze al een foto op Jailbait of hyves?!
Normaal erger ik me ook dood aan dat accent. Maar bij haar is het zóóó schattigquote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef Noortje. het volgende:
Ze is wel mooi trouwens, kan alleen d'r stem niet uitstaan![]()
Het past gewoon niet helemaal bij d'r als je haar ziet.quote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef Noortje. het volgende:
volgens mij dronk coen tot twee jaar geleden geen druppel.... sinds zijn scheiding en nieuwe vriendin biijkbaar welquote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef DeeBee het volgende:
Coen.
'Ik hou ook wel van die zoete drankjes ja, waarin je de alcohol niet proeft...'
En maar klagen dat het nog zo lang gaat duren...
Wegwezen danquote:Op zondag 21 december 2008 01:36 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 01:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat erg, wakker gemaakt worden door Ilse.
kennis heeft dat daarstraks voor 150 euro gedaan.. niet laten zien dus?quote:Op zondag 21 december 2008 01:35 schreef evert het volgende:
dat nog niemand geld geboden heeft om het glazen huis te swaffelen.... ik had echt verwacht dat dat de hype zou worden dit jaar
quote:Op zondag 21 december 2008 01:38 schreef Superheld het volgende:
[..]
kennis heeft dat daarstraks voor 150 euro gedaan.. niet laten zien dus?
Geluid uit?quote:Op zondag 21 december 2008 01:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het past gewoon niet helemaal bij d'r als je haar ziet.
Die stem is dan altijd zo vreeeemd...
? scheiding?quote:Op zondag 21 december 2008 01:38 schreef evert het volgende:
[..]
volgens mij dronk coen tot twee jaar geleden geen druppel.... sinds zijn scheiding en nieuwe vriendin biijkbaar wel
Ok, wist ik niet...tsja, verder ook prima, maar dit klonk nogal een beetje vreemd eigenlijk...quote:Op zondag 21 december 2008 01:38 schreef evert het volgende:
[..]
volgens mij dronk coen tot twee jaar geleden geen druppel.... sinds zijn scheiding en nieuwe vriendin biijkbaar wel
Ik moest lachen.quote:Op zondag 21 december 2008 01:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is daar iemand een bos aan 't omzagen?
quote:
Trustenquote:Op zondag 21 december 2008 01:41 schreef Impry het volgende:
Ja, mooi moment om te gaan slapen.
Als er nog wat spannends gebeurd met Ilse () zie ik het wel op Sirolfs-Youtube kanaal
Tot morgen allemaal weer!
Trustequote:Op zondag 21 december 2008 01:41 schreef Impry het volgende:
Als er nog wat spannends gebeurd met Ilse () zie ik het wel op Sirolfs-Youtube kanaal
Holy frakquote:Op zondag 21 december 2008 01:41 schreef evert het volgende:
yep, heeft ook al een zoontje van 2 bij inmiddels zijn ex.
quote:Op zondag 21 december 2008 01:42 schreef DeeBee het volgende:
'Why don't you sit down on top of me...'
Zo'n serenade wil ik Ilse ook wel brengen...
TRustenquote:Op zondag 21 december 2008 01:41 schreef Impry het volgende:
HEUS NIET!quote:Op zondag 21 december 2008 01:41 schreef marcodej het volgende:
Milow en Ilse zouden een duet moeten opnemen!
altijd volgens mij, op zaterdagquote:Op zondag 21 december 2008 01:42 schreef JJH het volgende:
Ik denk dat dit dé beste nacht van het huis is
Pfff, lange dagen maak jij!quote:Op zondag 21 december 2008 01:43 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik ga dit ook maar eens volgen. Iemand een idee of er op Digitenne een 27/7 stream is?
Is leuk voor de nacht. Als je het origineel wilt horen, dan ga je maar naar de platenzaakquote:Op zondag 21 december 2008 01:42 schreef Opie het volgende:
Jezus, kan die Ilse de Lange niet gewoon 1 keer bij een nummer zitten en luisteren in plaats van de hippe meebeweeg-kut uit te hangen.
Op de digitale kanalen wel...weet niet of je 101TV hebt, want daarop is het iig.quote:Op zondag 21 december 2008 01:43 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik ga dit ook maar eens volgen. Iemand een idee of er op Digitenne een 24/7 stream is?
quote:Op zondag 21 december 2008 01:42 schreef Opie het volgende:
Jezus, kan die Ilse de Lange niet gewoon 1 keer bij een nummer zitten en luisteren in plaats van de hippe meebeweeg-kut uit te hangen.
Maar zonder Milow danquote:Op zondag 21 december 2008 01:41 schreef marcodej het volgende:
Milow en Ilse zouden een duet moeten opnemen!
Ned 3quote:Op zondag 21 december 2008 01:43 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik ga dit ook maar eens volgen. Iemand een idee of er op Digitenne een 24/7 stream is?
quote:Op zondag 21 december 2008 01:43 schreef DaMook het volgende:
Wil ik wat toevoegen staat het er al in.
Dat heeft toch niets te maken met meebewegen?quote:Op zondag 21 december 2008 01:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is leuk voor de nacht. Als je het origineel wilt horen, dan ga je maar naar de platenzaak![]()
en dan op de parkeerplaats der ff aandouwenquote:Op zondag 21 december 2008 01:44 schreef henkde_j het volgende:
Ilse lijkt me echt een leuk meisje om naast je in de auto te hebben. Leuk alles tweede stem meezingen en giechelen
Idd jaquote:Op zondag 21 december 2008 01:44 schreef jmac het volgende:
Ah Marjan.. Die heeft de jackpot gewonnen dus die kan wel wat missen
Opflikkerenquote:Op zondag 21 december 2008 01:42 schreef Opie het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 01:44 schreef henkde_j het volgende:
Ilse lijkt me echt een leuk meisje om naast je in de auto te hebben. Leuk alles tweede stem meezingen en giechelen
quote:Op zondag 21 december 2008 01:44 schreef Noshiba het volgende:
NORMAALik hoop nu al dat ze oerend hard aanvraagd
is dat die ex, die het ongeluk heeft gehad.quote:Op zondag 21 december 2008 01:41 schreef evert het volgende:
[..]
yep, heeft ook al een zoontje van 2 bij inmiddels zijn ex.
Je wilt een aanslag plegen?quote:Op zondag 21 december 2008 01:42 schreef ThunderChild het volgende:
Is er trouwens een plattegrond van het glazen huis beschikbaar ??
Heb je ondertussen al een ip voor mequote:Op zondag 21 december 2008 01:44 schreef jmac het volgende:
Ah Marjan.. Die heeft de jackpot gewonnen dus die kan wel wat missen
Volgens mij ben je jaloers . . .quote:Op zondag 21 december 2008 01:44 schreef Noortje. het volgende:
Dat heeft toch niets te maken met meebewegen?![]()
En dit nummer aanvraagtquote:Op zondag 21 december 2008 01:45 schreef TheArt het volgende:
Marjan Berk, 76 jaar. Toch leuk dat ook zo iemand dat volgt.
quote:Op zondag 21 december 2008 01:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb je ondertussen al een ip voor me.
quote:Op zondag 21 december 2008 01:46 schreef Noshiba het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA YES
*begint met bier te gooien
Volgens mij betreft het hier een doodgewone relatie (niet getrouwd) die een tijdje na de geboorte van Timme is uitgegaan. Marijn heet de moeder van Timme.quote:Op zondag 21 december 2008 01:45 schreef weirdofm het volgende:
[..]
is dat die ex, die het ongeluk heeft gehad.
ik ben maar aan het google dus misschien is het compleet onzin
quote:Op zondag 21 december 2008 01:47 schreef Noshiba het volgende:
godver ik heb serieus zin om met bier te gaan gooien als ik dit liedje nu hoor
quote:Op zondag 21 december 2008 01:47 schreef Noshiba het volgende:
nee, dat niet. zijn ex had ook een log waarin ze nogal veel beschreef terwijl coen er nooit over logdequote:Op zondag 21 december 2008 01:45 schreef weirdofm het volgende:
[..]
is dat die ex, die het ongeluk heeft gehad.
ik ben maar aan het google dus misschien is het compleet onzin
Wat let jequote:Op zondag 21 december 2008 01:47 schreef Noshiba het volgende:
Zolang het niet op je pc komt, waarom niet?quote:Op zondag 21 december 2008 01:47 schreef Noshiba het volgende:
als ik google, kom ik op zijn weblog waarop hij schrijft dat hij geen prive dingen wilt vertellen over het uit gaan met marijn, met een link naar een eerdere log over een ongeluk.quote:Op zondag 21 december 2008 01:47 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Volgens mij betreft het hier een doodgewone relatie (niet getrouwd) die een tijdje na de geboorte van Timme is uitgegaan. Marijn heet de moeder van Timme.
Dankzij Ilse. Coen is niet zo iemand die helemaal los gaat, volgens mij.quote:Op zondag 21 december 2008 01:47 schreef TheArt het volgende:
Coen komt inderdaad ook een beetje los.
zelfs wel getrouwd....quote:Op zondag 21 december 2008 01:47 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Volgens mij betreft het hier een doodgewone relatie (niet getrouwd) die een tijdje na de geboorte van Timme is uitgegaan. Marijn heet de moeder van Timme.
Echt he?quote:Op zondag 21 december 2008 01:48 schreef Opie het volgende:
Ik haat haar. Echt, nu ook weer bij dat raam tijdens Normaal. Coen die geforceerd mee doet om maar geen nicht te lijken.
Van 20 water? Nee.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 01:49 schreef Sirolf het volgende:
De YouTube-waardige fragmenten komen sneller dan ik ze editten kan. Help!
Moet ik meehelpen met monteren?!quote:Op zondag 21 december 2008 01:49 schreef Sirolf het volgende:
De YouTube-waardige fragmenten komen sneller dan ik ze editten kan. Help!
Hmm, kheb geen idee verder...quote:Op zondag 21 december 2008 01:49 schreef weirdofm het volgende:
[..]
als ik google, kom ik op zijn weblog waarop hij schrijft dat hij geen prive dingen wilt vertellen over het uit gaan met marijn, met een link naar een eerdere log over een ongeluk.
dus ik heb 1+1 gedaan
Dat noem je enthousiasme. Zou je ook eens moeten proberen.quote:Op zondag 21 december 2008 01:48 schreef Opie het volgende:
Ik haat haar. Echt, nu ook weer bij dat raam tijdens Normaal.
dat ligt dan dus echt meer aan Coen dan aan ILsequote:Op zondag 21 december 2008 01:48 schreef Opie het volgende:
Ik haat haar. Echt, nu ook weer bij dat raam tijdens Normaal. Coen die geforceerd mee doet om maar geen nicht te lijken.
ga gezellig nederland 1 kijken!quote:Op zondag 21 december 2008 01:48 schreef Opie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |