* JJH switchquote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef 3FMaster het volgende:
En we zijn weer terug met de streams in de stu stu studio waar we een dansende (!) Coen zien
quote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef peaceman het volgende:
Mensen ik ga zo pitten, maar speciaal voor Paaskonijn zal ik eerst nog wat smileys posten.
quote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van ilse kan ik alles hebben. Behalve een afwijzing.
zou het niet gedaan hebben, pas rond uurtje of 11 na uitgeslapen te hebben.quote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef Impry het volgende:
[..]
Zeker mee eens! Alhoewel ik denk ik toch m'n pa gewoon op zou halen
In ieder geval niet koud en hele kleine kans op wat regen.quote:Morgen is het grotendeels grijs en soms miezerig. De zuidwestenwind trekt weer aan. Het is opnieuw zacht met 's middags een graad of 10.
Dat vindt jij niet zo lèùkquote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van ilse kan ik alles hebben. Behalve een afwijzing.
Ik voorlopig niet, ben alweer over mijn slaap heen...quote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef peaceman het volgende:
Mensen ik ga zo pitten, maar speciaal voor Paaskonijn zal ik eerst nog wat smileys posten.
quote:Op zondag 21 december 2008 01:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is ook van voor jouw tijd.
Pilsje ?quote:Op zondag 21 december 2008 01:12 schreef evert het volgende:
wat is het leven mooi. prachtige muziek, ilse in beeld en een heerlijk glas champagne (kut, de fles is al bijna leeg)
Oeh... een pilsje... lekkerquote:Op zondag 21 december 2008 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Pilsje ?, ik heb nog een redelijke voorraad
.
Elke cent waard!quote:Op zondag 21 december 2008 01:13 schreef Noshiba het volgende:
150 euro voor purpe rain
Namen?quote:Op zondag 21 december 2008 01:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]!!!
Ik vind oude muziek juist leuker dan die van nu[ afbeelding ]
Ja, heel slecht inderdaad. Het moet toch echt 'Koen' en 'sak' zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 01:12 schreef djkoelkast het volgende:
Kan iemand dan die enorme spelfout aanpassen:
[..]
Die zijn dan wel weer leuk.quote:Op zondag 21 december 2008 01:12 schreef peaceman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pfoe, maar wel net aan..quote:Op zondag 21 december 2008 01:09 schreef DaMook het volgende:
We zijn al over het normal aantal zondag posts heen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |