Lol, nee grapje: Ik deed het alleen voor hetquote:Op zondag 21 december 2008 00:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat handig!![]()
Nu voor het eerst een keertje fatsoenlijk aan het kijken. En dan meteen Ilse in het huis.![]()
Ik vind het ook wel overdreven...quote:Op zondag 21 december 2008 00:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een sentimenteel gedoe. Godverdomme twee nachten niet thuis slapen en dan al janken. Je kunt goddomme de hele dag sms'en/bellen met elkaar.
Wordt nog wat bij dag 4 of 5.quote:Op zondag 21 december 2008 00:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een sentimenteel gedoe. Godverdomme twee nachten niet thuis slapen en dan al janken. Je kunt goddomme de hele dag sms'en/bellen met elkaar.
Nou.... ontzettend zeg.quote:Op zondag 21 december 2008 00:52 schreef peaceman het volgende:
Arme Coen, nu wordt het ook wel extra zwaar voor hem gemaakt.
Ik ook , ze zit nu in het glazen huisquote:Op zondag 21 december 2008 00:53 schreef JJH het volgende:
Emma is cool.
AAh, mis ik wel iemand nast me
Prima.quote:Op zondag 21 december 2008 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe jij het de volgende keer dan, pubertje.
.
Ja nogal. Alsof dat het enige is waar die gasten 't met elkaar over kunnen hebben. Stelletje pubers.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook , ze zit nu in het glazen huis.
[..]
Komt ook nog wel.quote:Op zondag 21 december 2008 00:54 schreef 3FMaster het volgende:
Wees blij dat het bij Coen gebeurt, en niet bij Giel!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |