'Dochter, je 13 jaar oudere vriend aan de lijn!'quote:Op zondag 21 december 2008 00:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
krijgen ze eerst mama aan de lijn.
Komop, kerstliedjes horen bij SRquote:Op zondag 21 december 2008 00:56 schreef Paaskonijn het volgende:
NOOOOOOOOOOOO
Dat is nog top secreetquote:Op zondag 21 december 2008 00:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Ilse heeft het wel naar der zin![]()
Wie komt er morgen?
Najib Amhali?quote:Op zondag 21 december 2008 00:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Ilse heeft het wel naar der zin![]()
Wie komt er morgen?
En zeker na zo'n vermoeiende week zitten de tranen altijd wel een stuk hoger.quote:Op zondag 21 december 2008 00:56 schreef evert het volgende:
[..]
daar hoef je je toch niet voor te schamen? kan we voorstellen dat je in zo'n week toch wel meer emoties opdoet dan anders in een half jaar
in de creche toch?quote:Op zondag 21 december 2008 00:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zijn vriendin ligt allang in bed. Die maken ze niet wakker.
Tja je weet ook niet hoe hij zich lichaamlijk voelt natuurlijk. Hij schijnt normaal nogal veel te eten, dus dan is zo'n weekje niet eten ook wat heftiger denk ik.quote:Op zondag 21 december 2008 00:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een dip, maar ik heb Coen nog nauwelijks in een andere toestand gezien.
Het blijkt idd...quote:Op zondag 21 december 2008 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]mijn idee
Ik zei meteen al dat 't niks werd met hem.
Hij red het welquote:Op zondag 21 december 2008 00:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een dip, maar ik heb Coen nog nauwelijks in een andere toestand gezien.
ik schaam me er niet voor, ik heb eens bij de finale op tv ook tranen in mijn ogen gekregenquote:Op zondag 21 december 2008 00:57 schreef Impry het volgende:
[..]
En zeker na zo'n vermoeiende week zitten de tranen altijd wel een stuk hoger.
quote:Op zondag 21 december 2008 00:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Altijd feestje al ze ergens langskomt , lekker ongeremd meedoen, moordwijf
quote:
Komt ook door Ilse. Zal mij benieuwen wat er gebeurt wanneer zij morgen het huis weer verlaat . . .quote:Op zondag 21 december 2008 00:58 schreef DaMook het volgende:
Hij red het wel. Als je hem nu ziet is al een stuk beter als vanmiddag
. Gaat helemaal goedkomen
.
voor iemand van 2 meter 2 is het ook wat heftiger dan iemand van 1,70quote:Op zondag 21 december 2008 00:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja je weet ook niet hoe hij zich lichaamlijk voelt natuurlijk. Hij schijnt normaal nogal veel te eten, dus dan is zo'n weekje niet eten ook wat heftiger denk ik.
Geen zin atmquote:
coen heeft gewoon slecht geslapen, vannacht goed slapen en morgen is hij weer fitquote:Op zondag 21 december 2008 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]mijn idee
Ik zei meteen al dat 't niks werd met hem.
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op zondag 21 december 2008 00:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Komt ook door Ilse. Zal mij benieuwen wat er gebeurt wanneer zij morgen het huis weer verlaat . . .![]()
Nicolettequote:
quote:Op zondag 21 december 2008 01:00 schreef DeeBee het volgende:
Ow, man...gaat ze ook nog dingen zeggen als 'even goed aan m'n conditie gewerkt' en dan gelijk nog maar wat meer water erin...![]()
waarom twijfel je? je steunt er een goed doel mee.quote:Op zondag 21 december 2008 00:59 schreef gers het volgende:
Ben nog steeds in dubio of ik een nummer zal aanvragen
Afgekaptquote:Op zondag 21 december 2008 01:00 schreef peaceman het volgende:
Live .... 1 van hun betere nummers.
is ook een prestatiequote:Op zondag 21 december 2008 01:00 schreef Sirolf het volgende:
Hij start een nummer dat na 4 seconden wordt afgebroken door het nieuws...?
Ik zou niet meer aan slapen toe komenquote:Op zondag 21 december 2008 00:59 schreef JJH het volgende:
Ilse is weer lekker actief.
Hadden ze altijd maar zulkie sleepies.
quote:Op zondag 21 december 2008 01:00 schreef Sirolf het volgende:
Hij start een nummer dat na 4 seconden wordt afgebroken door het nieuws...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |