Lol, nee grapje: Ik deed het alleen voor hetquote:Op zondag 21 december 2008 00:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat handig!![]()
Nu voor het eerst een keertje fatsoenlijk aan het kijken. En dan meteen Ilse in het huis.![]()
Ik vind het ook wel overdreven...quote:Op zondag 21 december 2008 00:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een sentimenteel gedoe. Godverdomme twee nachten niet thuis slapen en dan al janken. Je kunt goddomme de hele dag sms'en/bellen met elkaar.
Wordt nog wat bij dag 4 of 5.quote:Op zondag 21 december 2008 00:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een sentimenteel gedoe. Godverdomme twee nachten niet thuis slapen en dan al janken. Je kunt goddomme de hele dag sms'en/bellen met elkaar.
Nou.... ontzettend zeg.quote:Op zondag 21 december 2008 00:52 schreef peaceman het volgende:
Arme Coen, nu wordt het ook wel extra zwaar voor hem gemaakt.
Ik ook , ze zit nu in het glazen huisquote:Op zondag 21 december 2008 00:53 schreef JJH het volgende:
Emma is cool.
AAh, mis ik wel iemand nast me
Prima.quote:Op zondag 21 december 2008 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe jij het de volgende keer dan, pubertje.
.
Ja nogal. Alsof dat het enige is waar die gasten 't met elkaar over kunnen hebben. Stelletje pubers.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 00:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook , ze zit nu in het glazen huis.
[..]
Komt ook nog wel.quote:Op zondag 21 december 2008 00:54 schreef 3FMaster het volgende:
Wees blij dat het bij Coen gebeurt, en niet bij Giel!
[..]
Zijn vriendin ligt allang in bed. Die maken ze niet wakker.quote:Op zondag 21 december 2008 00:54 schreef 3FMaster het volgende:
Wees blij dat het bij Coen gebeurt, en niet bij Giel!
[..]
quote:Op zondag 21 december 2008 00:55 schreef 3FMaster het volgende:
Roel! Bellen voor 60, je voicemail in laten spreken
krijgen ze eerst mama aan de lijn.quote:Op zondag 21 december 2008 00:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zijn vriendin ligt allang in bed. Die maken ze niet wakker.
daar hoef je je toch niet voor te schamen? kan we voorstellen dat je in zo'n week toch wel meer emoties opdoet dan anders in een half jaarquote:Op zondag 21 december 2008 00:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Coen is wel iemand die bij de finale staat te janken samen met zijn wederhelft
Iedereen heeft wel eens een dip, maar ik heb Coen nog nauwelijks in een andere toestand gezien.quote:Op zondag 21 december 2008 00:55 schreef peaceman het volgende:
Ik ben het niet met jullie eens. Vorig jaar had Michiel Veenstra ook een moeilijke dag en die kwam er doorheen! Hopelijk gaat het ook zo met Coen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |