Tja, life's a bitch!quote:Op zondag 21 december 2008 00:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn topic was niet de snelste!
[ afbeelding ]
Doe 't snel!quote:Op zondag 21 december 2008 00:16 schreef -Hans- het volgende:
Ik moet zo naar de wc... zo maar eens even checken hoeveel reacties je mist in 3 minuten afwezigheid
quote:Op zondag 21 december 2008 00:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jammer dat ze bezitzet is . . .![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 00:15 schreef -Hans- het volgende:
Over een paar jaar denken we terug aan deze avond en volgens mij moeten we dan keihard lachen om het gekkewerk wat nu gaande is. Bijna weer een topic vol.
-edit-
En toen was het topic dus ook echt vol
zou super zijn, wat is jou relatie tot sns/reaalquote:Op zondag 21 december 2008 00:15 schreef evert het volgende:
[..]
ik ken ook wel wat mensen daar, ga maandag wel eens ff bellen
quote:Op zondag 21 december 2008 00:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Over een paar jaar hebben we RSI en artritis en pus en eelt op onze handen van het F5'en en zouden we willen dat we zoiets eenvoudigs en vertederends als eensmiley konden typen, terugmijmerend over de dagen dat de topics hier als racekak er doorheen vlogen.
Oh nee Giel weer over z'n oppaskind.
Het Glazen Huis, nu ook in Duitsland...quote:
True.quote:Op zondag 21 december 2008 00:17 schreef D.Rose het volgende:
He, een TT met Ilse erin, die hadden we nog niet gehad
Zou je het daarop kunnen dan?quote:Op zondag 21 december 2008 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..], en jacqueline van krezip is ook al bezet
. Is die van de jeremy's al bezet ?
.
ook belgie etc.quote:Op zondag 21 december 2008 00:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het Glazen Huis, nu ook in Duitsland...
Michiel heeft daar de stemming al wel eens gepeild.quote:Op zondag 21 december 2008 00:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het Glazen Huis, nu ook in Duitsland...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |