Vond hem afgelopen zondag behoorlijk goed, in zijn eentje voorin. Hoe zou hij voetballen met types als Beerens en Pranjic rechts en links van hem....quote:Op zondag 22 maart 2009 22:31 schreef Prosac het volgende:
Nummertje 16 alweer voor deze niet in vorm zijnde topper.
25+ goals per seizoen.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:44 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Vond hem afgelopen zondag behoorlijk goed, in zijn eentje voorin. Hoe zou hij voetballen met types als Beerens en Pranjic rechts en links van hem....
Hoezo, mogen we die kopen?quote:Op maandag 23 maart 2009 14:44 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Vond hem afgelopen zondag behoorlijk goed, in zijn eentje voorin. Hoe zou hij voetballen met types als Beerens en Pranjic rechts en links van hem....
Wij moesten smakelijk lachen om die keeper, wat doet die vent?quote:
quote:Dit is het schatje van FC Groningen superspits Marcus Berg!
“Pernilla is nog heter dan een Zweedse sauna!”
Niets boven Groningen? Vergeet het maar… in de FOXY van deze maand de EXCLUSIEVE blootfoto’s van de vriendin van MARCUS BERG, die niet alleen op de groene mat van FC Groningen aan de lopende band scoort, maar nu ook in de IKEA sponde van het Zweedse topmodel PERNILLA LUNDBERG. De relatie tussen de Zweedse international en superkanjer Pernilla werd voor het eerst onthuld in het februarinummer van het Zweedse mannenblad Slitz.
Pernilla behoort tot de selecte categorie topmodellen die wel bloot gaan maar nooit te ver. Zo was zij o.a. in Playboy en Maxim te bewonderen. In Zweden staat zij regelmatig op de planken met de hitsige remix meidengroep Sunblock die pas nog een hit scoorde met de videoclip “Baby Baby”. Op YouTube is de ongecensureerde X-rated versie te zien, volgens de producer “nog heter dan een Zweedse sauna”. Het is deze hete Zweedse die onthulde een relatie te hebben met de 21-jarige Marcus Berg die vanaf 2007 in de Euroborg voor vuurwerk zorgt.
Ook is Pernilla al een paar keer in het stadion geweest om haar scorende spits aan te sporen. In navolging van grote spelers als Messi, Podolski en Adebayor gaat nu Marcus Berg een van de nieuwe gezichten van het sportmerk Adidas worden. Wie weet worden Pernilla en Marcus de nieuwe David & Victoria Beckham, maar of de Grunningers dat nog gaan meemaken? Grote buitenlandse clubs rammelen met de geldbuidel om het grillige supertalent in te lijven.
Foxy
Inderdaad. Als je er op let krijg je bijna medelijden met hem, zo weinig bruikbare ballen krijgt ie. Kan me goed voorstellen dat ie daar bepaald niet blij mee is.quote:Op maandag 20 april 2009 15:35 schreef venomsnake het volgende:
Het is dat hij vaak op een eiland staat en weinig echt goede ballen krijgt, anders had hij er nog veel meer gemaakt, daar ben ik van overtuigd.
Dan vraag ik me af welke dansjes hij doet als ie ooit een goede transfer maakt. Hij ziet er allesbehalve gelukkig uitquote:Op maandag 11 mei 2009 08:30 schreef venomsnake het volgende:
Hij schijnt het naar zijn zin te hebben in Groningen volgens Jans, dus ik hoop dat hij nog een jaartje blijft. (mits contractverlenging).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |