abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64480569
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:07 schreef Prosac het volgende:

[..]

Vind je dat te weinig dan?
Uiteraard, Berg is toch wel het dubbele waard.
  maandag 29 december 2008 @ 22:16:33 #52
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_64480582
Het is ook niet gezegd dat hij goed genoeg is voor Ajax, Feyenoord of PSV. Ik denk zelf wel dat hij goed genoeg is.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_64480650
Hij zal het niveau ook wel aankunnen.
Is nog jong zat.
PSV zal hem het beste kunnen gebruiken nu.
pi_64480671
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:18 schreef sjimz het volgende:
Hij zal het niveau ook wel aankunnen.
Is nog jong zat.
PSV zal hem het beste kunnen gebruiken nu.
PSV zou ook geld kunnen gebruiken
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64480687
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:16 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Uiteraard, Berg is toch wel het dubbele waard.
Minimaal
pi_65255594
quote:
Jans ontevreden over houding Berg

GRONINGEN - Ron Jans was afgelopen zondag niet tevreden over zijn topscorer Marcus Berg in de wedstrijd tegen Sparta. De coach van FC Groningen heeft in een gesprek met de Zweed aangegeven dat hij zijn houding echt moet veranderen.

,,Hij heeft behoorlijk wat krediet en moet laten zien dat het beter kan. De alternatieven liggen niet voor het oprapen door de afwezigheid van Pedersen en Andersson, maar hij moet zijn houding toch echt veranderen," zei de oefenmeester op de website van FC Groningen.

,,Dat we in het laatste halfuur terugvielen, was mede aan Berg te wijten. We hebben maandag over de situatie gesproken, zoals we dat al eerder op het trainingskamp deden. En ik hoop dat het zijn vruchten gaat afwerpen,” besluit Jans.
pi_65256522
Grote kans dat zijn mindere spel ligt aan een misgelopen transfer deze winter?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 19:27:04 #58
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65256593
Voor de winterstop was het eigenlijk pas echt erg. Tegen Sparta werkte hij als een paard en kreeg ook goede kansen. Ze gingen er dit keer niet in, kan gebeuren.
Ik ben allang blij dat hij er niet meer als een zoutzak bijloopt en nutteloze en grove overtredingen maakt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_65256677
13 doelpunten uit 15 wedstrijden staat er op wikipedia, klopt dat?

Toch goed voor een spits uit vorm.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 19:32:17 #60
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_65256779
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:29 schreef BB-boy het volgende:

Precies.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:29:22 #61
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_65264640
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:29 schreef BB-boy het volgende:

Het is inmiddels 13 uit 17.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_65264949
Nog steeds niet verkeerd.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_65755217

Nummer 14.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65755265
  donderdag 5 februari 2009 @ 03:19:09 #65
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_65755497
Vanwaar de rouwband?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_65755543
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 03:19 schreef Elvislives het volgende:
Vanwaar de rouwband?
http://www.fcgroningen.nl(...)os-stadens-voor-nec/
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  donderdag 5 februari 2009 @ 04:27:49 #67
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_65755746
quote:
Dank je, netjes!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_65763851
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65765095
quote:
Berg: "Top-vijf nu het doel voor FC Groningen"
05 februari 2009

Marcus Berg tekende woensdagavond vanaf elf meter tegen NEC voor zijn eerste doelpunt van 2009. Door de uiteindelijke 2-0 zege sloeg zijn club FC Groningen een belangrijke slag in de subtop van de Eredivisie.

"Dit is een uitstekend resultaat. De voorsprong op NEC is opgelopen tot zes punten. We kunnen nu naar de top van de ranglijst kijken. Als we iedere wedstrijd hard blijven werken, zijn we kansrijk om in de top-vijf te eindigen. Dat moet nu ons doel zijn", zegt Berg tegen FCUpdate.nl. De Zweed speelde tegen NEC een cruciale rol. Halverwege de eerste helft werd hij door Ramon Zomer gestuit, die vervolgens met rood moest vertrekken.

Hoewel coach Mario Been van de Nijmeegse club zijn twijfels had over de uitsluiting van de verdediger, begrijpt Berg de beslissing van arbiter Tom van Sichem wel. "Hij (Zomer, red.) raakte de bal niet, dus wat mij betreft is het een rode kaart. Ik was op weg naar het doel en kon door zijn ingreep niet meer op mijn benen blijven staan." Berg benutte daarna zelf de strafschop. "Ik heb geen vaste hoek. Pas als ik achter de bal ga staan, beslis ik hoe de penalty ga nemen. Deze keer schoot ik naar rechts en de keeper ging naar de linkerhoek."

De topschutter van FC Groningen had de score eigenlijk al na zes minuten moeten openen. Vrij voor doelman Gabor Babos faalde hij in twee instanties. "Dat was slecht afgewerkt. Ik schoot precies op het lichaam van de keeper. Daarna kwam ik in een ongunstige positie en raakte de bal nog de paal", aldus Berg, die van zijn trainer Ron Jans onlangs het verwijt kreeg te weinig mee te voetballen. "Die kritiek kan ik begrijpen. Ik wil ook beter meevoetballen en ik denk dat ik dat in deze wedstrijd goed heb gedaan. Maar er zullen altijd spelers zijn die me op dat gebied overtreffen. Ik wil toch vooral doelpunten scoren."
http://www.fcupdate.nl/ni(...)fc-groningen_113044/
pi_66089000
Vandaag zijn 15e gemaakt.
pi_66527738
quote:
Getafe har spanat in Marcus Berg
Mannen som värvade Kun Agüero till Atlético redo för ny succévärvning.

Marcus Berg har gjort succé i Groningen. Frågan är hur länge anfallaren stannar i den nordholländska klubben.

Det har spekulerats i en övergång till Ajax. Men det kan också bli spansk sol framöver för målkungen från Torsby.

På sin blogg på Fotbollskanalen skriver Anna Brolin om ett möte med Getafes sportchef Toni Muņoz – mannen som på sitt förra jobb i Atlético Madrid värvade Kun Agüero.

– Ni har en bra spelare i Groningen som jag har koll på, en anfallare, sa Muņoz till Brolin.

Det rörde sig naturligtvis om Marcus Berg.

– Han kan bli grym. Vi har ögonen på honom, sa Toni Muņoz.
Transalator van Sweeds naar Nederlands maakt dit van
Er staat in dat hij contact heef gehad met de coach van getafe.en dat hij Marcus Berg oogje op hem hebben , "zei Toni Muņoz.

Datum Fredag 27 februari, 17:11

Bron http://nyheter24.se/sport(...)panat-in-marcus-berg
pi_66532443
Ik zou het jammer vinden als hij zou vertrekken, wordt nog een hele klus om een waardig opvolger te vinden.
Maar goed, ik denk wel dat hij komende zomer vertrekt, hij verdient ook wel een mooie transfer.
  zondag 22 maart 2009 @ 22:31:39 #73
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67308609
Nummertje 16 alweer voor deze niet in vorm zijnde topper. En passant behoede hij hoogst persoonlijk ook nog eens de eredivisie voor een ramp.
quote:
Berg behoedt Eredivisie voor twijfelachtig record

22/03/2009 21:21

Net als FC Twente-aanvaller Blaise N'Kufo en Feyenoord-spits Jon Dahl Tomasson twee weken geleden heeft Marcus Berg de Eredivisie dit weekeinde behoed voor een negatief record.

Het late doelpunt van de Zweedse spits van FC Groningen in het uitduel met FC Twente (2-1) was de dertiende en laatste treffer van de 28ste speelronde in de Eredivisie, slechts eentje meer dan het absolute dieptepunt in de Eredivisiehistorie (twaalf goals tijdens één speelronde).
pi_67316207
pi_67324673
De 16e:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')