quote:Berg maakt met drie treffers indruk op Villarreal
Geschreven op dinsdag, 16 juni om 23:56
Villarreal heeft dinsdag zonder meer een goede indruk gekregen van Marcus Berg. Een delegatie van de Spaanse club zat bij de wedstrijd tussen Zweden en Wit-Rusland (5-1) in het kader van het Europees Kampioenschap onder 21 jaar op de tribune voor de aanvaller van FC Groningen. Berg eiste met drie doelpunten een hoofdrol op.
Voor eigen publiek in Malmö maakte Berg drie treffers in het duel met Wit-Rusland. De aanvaller was voor rust twee keer trefzeker, en verscheen in de slotfase eveneens op het scorebord. Berg had zich vorige week al in productief opzicht onderscheiden bij de A-selectie. Tegen Malta (4-0 winst) scoorde hij zijn eerste interlandtreffer.
Volgens het doorgaans goed ingevoerde El Mediterraneo, een lokale krant uit Vila-real en omstreken, zat bestuurslid José Manuel Llaneza op de tribune voor Berg. Het ligt in de lijn der verwachting dat Giuseppe Rossi komende zomer aan een club uit de Serie A wordt verkocht. De Italiaans international geniet belangstelling van diverse clubs.
FC Groningen wil het contract met Berg openbreken, opwaarderen en verlengen. Dit naar aanleiding van de eerdere interesse van landskampioen AZ. Berg maakte twee jaar geleden de overstap van IFK Göteborg naar de Euroborg, waar hij binnen no-time tot onbetwiste aanvalsleider uitgroeide. Zijn contract loopt nog door tot medio 2011.
als ik de groningen fans moet geloven heeft Nijland gisteren toch de deal rond gemaakt in Rome?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:28 schreef venomsnake het volgende:
Ik zou het erg leuk vinden als Berg naar de Primera Division zou gaan.
nee plus, waarom gaat Nijland naar Rome ipv zijn zaakwaarnemer?!quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:39 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk persoonlijk niet dat Nijland deals gaat maken zolang dat EK U21 bezig is.
Dat zou ik niet doen in ieder geval...
Als die Romeinen hem zo graag willen hebben komen ze maar naar Groningen toch?quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
nee plus, waarom gaat Nijland naar Rome ipv zijn zaakwaarnemer?!
Volgens de zoon van de voorzitter (Zijp) is Nijland gewoon op vakantie gegaan naar Spanje.quote:Op woensdag 17 juni 2009 07:36 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
als ik de groningen fans moet geloven heeft Nijland gisteren toch de deal rond gemaakt in Rome?
Dat wisten meerdere FCG fans hier te roepen. Daarover iets bekend?
sja idd, of je nou Pep Guardiola heet of Adelaar, als je interesse hebt dan meld jij je als club bij de club van de speler,quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als die Romeinen hem zo graag willen hebben komen ze maar naar Groningen toch?
Vorige week was de voorzitter van Inter nog in Barcelona om over Zlatan te praten..quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
sja idd, of je nou Pep Guardiola heet of Adelaar, als je interesse hebt dan meld jij je als club bij de club van de speler,
Sja ehhhh, ja (hier kan ik me uitlullen denk ik) maar dat zijn spelers uit de buitencategorie das andersquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vorige week was de voorzitter van Inter nog in Barcelona om over Zlatan te praten..
quote:
Kan nog wel eens moeilijk worden dus...quote:Alhoewel een delegatie van Villarreal dinsdag de verrichtingen van FC Groningen-spits Marcus Berg bekeek, is de Spaanse club niet van plan om Giuseppe Rossi van de hand te doen. "Er zijn maar weinig clubs die een speler als Rossi kunnen betalen", stelt bestuurslid José Manuel Llaneza. "Voor minder dan veertig miljoen euro nemen we zeker niet plaats aan de onderhandelingstafel." (Diverse Spaanse media)
quote:Groningen has just been approached by a club - the masters AZ who have heard for about the price of Berg. But according to Sport Bladet sources Berg prefer not to AZ. If he should move in Holland is one of the big clubs Ajax and PSV used.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |