quote:
Bij dezenquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeps!. Was gisteren al een beetje gewaarschuwd door MaW dat het er vrij veel waren.
Zal vandaag ook wel zijn lijkt me, na 12-en tot je ging slapen ook nog tig postsquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeps!. Was gisteren al een beetje gewaarschuwd door MaW dat het er vrij veel waren.
Qua bier/drank gebruik viel het ook wel mee?quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Valt nu mee. Was gelukkig op tijd thuis
.
Moge Hansquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, ja dat klopt jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal vandaag ook wel zijn lijkt me, na 12-en tot je ging slapen ook nog tig posts.
Wel of niet gedraait? Dit nummer is vaker niet gedraait dan wel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:49 schreef gateway het volgende:
hmmzz, hoevaak is dit nummer alwel niet gedraait?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou uhmquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Qua bier/drank gebruik viel het ook wel mee?Begreep gisteren niet helemaal wat er nou was gebeurd. Iets met zoenen en een collega. Wil je er over praten?
Héél vaakquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:49 schreef gateway het volgende:
Te vaak. Hopelijk gaan ze het niet overdrijven met sommige nummers. Blijf vooral ook de unieke aanvragen draaien.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:49 schreef gateway het volgende:
Meest aangevraagde was die van Adele.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:50 schreef evert het volgende:
[..]
volgens mij ook de meest aangevraagde plaat (of nr. 2)
Nee, van mij ook niet en zeker niet telkens met Viva La Vida.. Ze hebben toch echt leukere platen gemaakt. Atm hoor eigenlijk alleen maar Lost! en Viva La vida. Best jammer.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:52 schreef Nimose het volgende:
"Ik wil mijn vrouw maar ook maja der bij"
Coldplay hoeft van mij ook niet meer zo vaak langs te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |