Vorig jaar met Tender niet gelukt, nu gelukkig wel The Universal.quote:
Is het zo lastig te vinden dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:18 schreef gateway het volgende:
kunnen we de link van het nieuwe topic ook in de laatste post van het oude topic zetten?
Wat je wil. Bij deze in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:18 schreef gateway het volgende:
kunnen we de link van het nieuwe topic ook in de laatste post van het oude topic zetten?
was het inderdaad tussen 12 en 1?quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:19 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Giel moest 'm natuurlijk weer draaien.Tweede keer dat dat gebeurt. Moet ik weer gedwongen sympathie opbrengen voor hem, daar heb ik zo'n hekel aan. 't Is een goeie jongen, toch.
quote:
dat niet, dit topic staat bovenaan in de active topics, maar zo scheelt het weer een paar kliksquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is het zo lastig te vinden dan?
Ik ga zo m'n requests-bijhoud systeempje maar eens afmaken. Dan moet 't makkelijker worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus bedankt voor de tip, anders zat ik nu waarschijnlijk nog steeds te zoeken en te streamen!
Idd, en Paul zit achter de knoppenquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:24 schreef ThunderChild het volgende:
Nou snap ik het niet meer, de promo's hebben het over Giel . . .![]()
hongerdementie slaat al toequote:Op zaterdag 20 december 2008 11:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, en Paul zit achter de knoppen
het systeem is gestrest.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:24 schreef ThunderChild het volgende:
Nu al... tijd voor een sapjequote:
Dat heeft Giel zelf geregeld, zijn naam zou eens 1 minuut niet genoemd worden... da's een ramp van nationale omvangquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:24 schreef ThunderChild het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heeft Giel zelf geregeld, zijn naam zou eens 1 minuut niet genoemd worden... da's een ramp van nationale omvang
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heeft Giel zelf geregeld, zijn naam zou eens 1 minuut niet genoemd worden... da's een ramp van nationale omvang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |