goeiemorgenquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:34 schreef JJH het volgende:
*meld
Wat kan 4 uurtjes slaap goed zijn voor een mens.
Yoquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:34 schreef JJH het volgende:
*meld
Daarstraks had hier iemand ook een plaat die er niet instaat, maar al wel gedraaid was. Je kunt dus alles aanvragen en er is gewoon kans dat je hem hoortquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:34 schreef Kolomo het volgende:
Vraagje: als een plaat niet in de lijst staat, kun je hem toch wel evengoed aanvragen? Vind het een beetje vreemd dat hij er niet instaat, was donderdag nog nr 15 in de Song van het jaar top 100... Of staan alleen de meest voor de hand liggende (cliché)platen in die lijst?
Welke song wil je aanvragen dan? Ik heb geen idee wie nummer 15 is geworden in SotY?quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:34 schreef Kolomo het volgende:
Vraagje: als een plaat niet in de lijst staat, kun je hem toch wel evengoed aanvragen? Vind het een beetje vreemd dat hij er niet instaat, was donderdag nog nr 15 in de Song van het jaar top 100... Of staan alleen de meest voor de hand liggende (cliché)platen in die lijst?
Dat laatste denk ik. Je kunt gewoon je gewenste plaat intikken daarquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:34 schreef Kolomo het volgende:
Daar issie weerquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:34 schreef JJH het volgende:
*meld
Als het goed is, wel . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:34 schreef Kolomo het volgende:
Vraagje: als een plaat niet in de lijst staat, kun je hem toch wel evengoed aanvragen?
Ik wil jokeren maar Paul McCartney!quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie Paul McCartney maar ik hoor 'm wel!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zie Paul McCartney maar ik hoor 'm wel!
Prachtig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |