Niks doneren danquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op https://www.seriousrequest2008.nl/Site/Pages/MakeDonation.aspx staat Sigur Rós niet eens in de lijst
Wordt vanzelf wel leuk van de meligheid . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:59 schreef Cee het volgende:
Arme gast die met Ekdom een hele dag mee moet lopen om de handen te tellen en constant z'n handwoordgrappen moet aanhoren.![]()
Enigste leuke aan de headlinesquote:
Valt wel mee tot nu toe. Sinds vanochtend 5 uur nu 1 complete topic.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
We gaan ook zo snel als een Rock n' roll trein.
Dat dacht ik tochquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Niks doneren dan![]()
Sigur Ros hoort toch wel in die lijst te staan![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom wil die gast ons toch zo laten meegenieten van zijn priveleven: I DON'T GIVE A FUCK
Bellenquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch. Zal es ff kijken hoe ik Sigur Rós wel kan aanvragen
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom wil die gast ons toch zo laten meegenieten van zijn priveleven: I DON'T GIVE A FUCK
SR kijken en luisteren dus.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:05 schreef Cee het volgende:
Ik moet nu echt gaan douchen en aankleden en boodschappen doen en wat functioneels doen in ieder geval.
Naar het huis gaan en zwaaien naar onsquote:
Plaatselijke bui, hier is niks te zien en lijkt het veel lichter! I think Breda has moved itself to Britain!quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kutweer daar trouwens. Jammer.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik heb mijn plaat aangevraagd: Hit me TV met A Public Thing....stond niet in de lijst dus ik vrees het ergste
Die hoorde ik vannacht ook dus dat moet goedkomen!quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Zo ik heb mijn plaat aangevraagd: Hit me TV met A Public Thing....stond niet in de lijst dus ik vrees het ergste
Begin van de avond, gok ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:08 schreef peaceman het volgende:
Hoe laat komt Ilse de Lange eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |