Zelfde problem. Het is iets in m'n Windows media player en ik ben er te besodemieterd voor om er iets aan te doen . . .quote:
Ik heb nog zitten denken om vandaag te gaan, maar ik hou het bij kijken via de cams. Heeeel mischien de 24ste. Wilde eigenlijk de 23ste mee geld van het werk gaan brengen maar kon geen vrij krijgenquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:50 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen!![]()
Gisternacht tot 4 uur opgebleven om eindelijk de stream te pakken te krijgen waar m'n plaat werd gedraaid.Maar ik heb 'm gevonden!
Ik zit erover te denken om morgenmiddag even op en neer te treinen naar Breda.
'Z'n liefje' *ril*quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:53 schreef Cee het volgende:
Giel kussie kussie doen aan de telefoon met z'n 'dinnetje.
*ril*
Ik wil ook de 24e maar ik denk dat het straks toch geen zin meer heeft, als het later wordt op het werk dan red ik het niet meer. En nu het Huis eindelijk een beetje in de buurt is, wil ik het toch wel eens zien. Al zal ik daar straks staan en denken "Oh, het is een glazen bak met heel veel computers, radiospul, banken, planten en 3 vermoeide dj's. Is that it?quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb nog zitten denken om vandaag te gaan, maar ik hou het bij kijken via de cams. Heeeel mischien de 24ste. Wilde eigenlijk de 23ste mee geld van het werk gaan brengen maar kon geen vrij krijgen.
Volgend jaar weerquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zat die maar in het huis.
En Stenders ook
Goedemorgenquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:01 schreef Resco het volgende:
Goedemorgen, daar ben ik weer
Laat geworden gisteren, heb aardig wat topics gemist geloof ik...
Waarom wil die gast ons toch zo laten meegenieten van zijn priveleven: I DON'T GIVE A FUCKquote:Op zaterdag 20 december 2008 10:53 schreef Cee het volgende:
Giel kussie kussie doen aan de telefoon met z'n 'dinnetje.
*ril*
We gaan ook zo snel als een Rock n' roll trein.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:01 schreef Resco het volgende:
Goedemorgen, daar ben ik weer
Laat geworden gisteren, heb aardig wat topics gemist geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |