Op die manier heb ik al een hele tijd gemist hoe die ZEKUR OUWE!! reclame ging. Ik had de radio toch wel redelijk vaak aan tijdens de reclames, maar ik wist nooit waar iedereen het over had. Tot vandaagquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Maar ik weet zelf niet precies hoe.
Vorig jaar welquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:34 schreef Shadow_NL het volgende:
Komen de dj`s nooit op fok kijken?
De .NL domeinnaam is tevens de nickname van diegene hier (Piles dus).quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zegt mij niks met al die klonen en weet ik het allemaal . . .
Heb ik nog niet eens gezien maar was het wat? Nog over de Grote Markt gelopen ? is de moeite waard want het is daar weer bijzonder sfeervol. Eigenlijk gaat er niets boven Groningen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Grunn? Zondag nog geweest. Die expo van Waterhouse in 't museum
![]()
.
Liever dat dan één of andere hip-hoppende rapper die mij in geuren en kleuren verteld dat 'ie m'n zusje heeft geneukt, m'n beste vriend heeft neergeschoten en m'n meissie heeft verkracht waarbij er een Jan Papparazzi achtig figuur de hele tijd loopt te verkondigen dat ik dit moet uitchecken. Nee, dank je . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:31 schreef cosmick het volgende:
Vreselijkste aanstellerige kutnummer wat ik ooit heb gehoord.
Ongelovelijk naar, nep en vooral.
* JJH switch weer van radio naar TVquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah. En we zijn er weer bij op tv.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op die manier heb ik al een hele tijd gemist hoe die ZEKUR OUWE!! reclame ging. Ik had de radio toch wel redelijk vaak aan tijdens de reclames, maar ik wist nooit waar iedereen het over had. Tot vandaag
Trustenquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:38 schreef peaceman het volgende:
Mensen, ik ga pitten... truste allemaal en tot morgen.![]()
Nee, bij de BIOS geparkeerd, naar 't museum (als je het interesseert en leuk vindt, echt ge-wel-dig, grootste collectie Waterhouse van Europa!) en toen naar vrienden.. van de week nog ff naar de stad zelf is de bedoeling. Groningen is erg leuk iddquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ik nog niet eens gezien maar was het wat? Nog over de Grote Markt gelopen ? is de moeite waard want het is daar weer bijzonder sfeervol. Eigenlijk gaat er niets boven Groningen.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik herinner me nu ook weer die keer dat Gerard en Michiel Bert en Ernie nadeden bij het wakker maken
Ja nee, da's ook niks. Maar da's van het ene uiterste in het anderste natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Liever dat dan één of andere hip-hoppende rapper die mij in geuren en kleuren verteld dat 'ie m'n zusje heeft geneukt, m'n beste vriend heeft neergeschoten en m'n meissie heeft verkracht waarbij er een Jan Papparazzi achtig figuur de hele tijd loopt te verkondigen dat ik dit moet uitchecken. Nee, dank je . . .![]()
Terusten. Groeten aan je wederhelftquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:38 schreef peaceman het volgende:
Mensen, ik ga pitten... truste allemaal en tot morgen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
pffff liep door de kamer en zie overal QWERTY staan... tijd voor een break
NOU! Gelukkig heb ik ze nog gesaved!quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Al leuke caps van merel die ik gemist heb?
3FM.nl of over een uurtje weer . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:41 schreef weirdofm het volgende:
zijn de headlines ergens terug te zien?
Ben zelf niet echt van de musea maar af en toe kan ik het wel waarderen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, bij de BIOS geparkeerd, naar 't museum (als je het interesseert en leuk vindt, echt ge-wel-dig, grootste collectie Waterhouse van Europa!) en toen naar vrienden.. van de week nog ff naar de stad zelf is de bedoeling. Groningen is erg leuk idd.
Denk dat beiden wel verstandig isquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Break qua posten, of qua bier?
Luisteraar die mag blijven slapen omdat ze 8100 euri's heeft binnengehaald.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:42 schreef TomasNL het volgende:
Waarschijnlijk is het al 100 keer gevraagd, maar wie is die Merel???
op 3fm bij video staan ze helaas niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
3FM.nl of over een uurtje weer . . .
Slaapgast van 17 jaar?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:42 schreef TomasNL het volgende:
Waarschijnlijk is het al 100 keer gevraagd, maar wie is die Merel???
Gisteravond nog gesprongen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:41 schreef Sanneke3FM het volgende:
Lekker springen heur
Ahhh *wrijft warmquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt ook omdat het hier vrij koud is
In dat geval moet je leren blind typenquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
pffff liep door de kamer en zie overal QWERTY staan... tijd voor een break
Ja ik was er ook. Niet gesprongen, maar het was wel leuk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:44 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Jij was er toch ook?
Of vergis ik me weer?
En neeniet echt springmuziek
Misschien niet eens zo'n verkeerde tip.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval moet je leren blind typen
Wil je zeggen dat je met al je gepost nog niet eens vanzelf hebt leren blind typen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo'n verkeerde tip.
Ik vond dat 't hele gebeuren maar een beetje op de achtergrond hing :squote:Op zaterdag 20 december 2008 01:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja ik was er ook. Niet gesprongen, maar het was wel leuk.
Nou ja, geweldig. Lekker in het gehoor liggende popquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:45 schreef -Hans- het volgende:
GEM kan ik niet vaak genoeg horen. Geweldige muziek maken die gasten.
Zaal was toen nog erg leeg. Lijkt me best kud om voor zo'n 20 man op te treden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:45 schreef Sanneke3FM het volgende:
GEM
gister gemistdoor een uur stilstaan op de A4
Maandag @ Grunnquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:45 schreef -Hans- het volgende:
GEM kan ik niet vaak genoeg horen. Geweldige muziek maken die gasten.
Ach, het lukt aardig maar ben al vanaf 5:40 wakker dus het gaat nu allemaal niet meer zo soepel. Ben ook niet meer de jongste.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:45 schreef Marc63 het volgende:
Wil je zeggen dat je met al je gepost nog niet eens vanzelf hebt leren blind typen?
Staan die gasten ook op de Grote Markt?! de line-up wordt steeds beter.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:46 schreef Sjimmie het volgende:
[..]
Maandag @ GrunnEn dan de rest nog....
101.tv dan ??quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:43 schreef weirdofm het volgende:
op 3fm bij video staan ze helaas niet.
Wat is je geheim. Drugs waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, het lukt aardig maar ben al vanaf 5:40 wakker dus het gaat nu allemaal niet meer zo soepel. Ben ook niet meer de jongste.
Jammerquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zaal was toen nog erg leeg. Lijkt me best kud om voor zo'n 20 man op te treden.
Teon sliep ik nog.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, het lukt aardig maar ben al vanaf 5:40 wakker dus het gaat nu allemaal niet meer zo soepel. Ben ook niet meer de jongste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |