quote:
op 12-13-1999 om 09:56 AM schreef Maurisico het volgende:
Euhhh Bogus, er zijn mensen die kerst wel leuk vinden. Dus daarom in reactie op jou gedicht:Kerst
Kerst is gezelligheid
Een tafel zo vleselijk en rijk bedeeld
herten, haas, een halve geitBlije gezichten, de een na de ander
We moeten wel blij zijn,
we zijn weer bij elkanderLaat me dat in godsnaam schreeuwen
Complete gelukzaligheid!
Of volledige dronkenschap,
er is geen onderscheidVoor iedere Fok!member absoluut fijne kerstdagen gewenst!!
Tranen in mijn ogen van het lachen

Vooral je laatste drie regels zijn absoluut waar. Zucht, alright, dan sluit ik mij aan bij de wensende meute:
Alle FOK'ers die zich aangesproken voelen: een ontzettend toffe kerst toegewenst, wat je ook gaat doen, hoe je het ook invult.
We moeten tenslotte kracht verzamelen om elkaar in januari na BB op te vangen 
bogus.
quote:
op 12-14-1999 om 12:54 PM schreef DcP het volgende:
Laten we ook denken aan al die miljoenen dieren in de gigantische vleesfabrieken, proefdiercentra en in dierentuinen, circussen, dolfinaria en andere vormen van eenzame opsluiting.Laat mijn boodschap niet verkeerd vallen maar zoudt u allen zo vredelievend willen zijn om het wat zuinig aan te doen met de vlees/visconsumptie deze kerst, de dieren en de mensen die om ze geven zullen je dankbaar zijn.
Ik herhaal de woorden van DcP nog even, omdat ik er volledig achter sta. De laatste jaren moet ik bij het woord kerst vooral denken aan de miljoenen kalkoenen, hazen, reeen en konijnen die voor dit feest het leven moeten geven. Kerst is een synoniem geworden voor overvloedig eten. De echte kerstgedachte is daardoor naar de achtergrond geraakt. Daarom slechts een korte kerstwens:
Fijne en gezonde feestdagen voor mens en dier!
dit is voor iedereen die zich aangesproken voelt...
For Christmas and all through the year:
"May you always have an Angel
by your side"
en vanzelfsprekend wens ik iedereen het allerbeste in 2000
Groetjes
Wees lief voor elkaar, en niet alleen met Kerstmis.

* Danny gaat nu even nostalgisch een kerstliedje zingen.
I'm dreaming of a white Christmas.... Just like the ones I used to know...
* Danny buigt.
Dank u
Speciaal voor Oliebol: Hele fijne kerstdagen,houd je taai en een heel mooi 2000 met iedereen die je lief is.
*********Imagine*********
En omdat we zondag op vakantie gaan en 11/1 pas terug komen wens ik eenieder een supperstart van het nieuwe jaar!!
Ik zou toch niet off-topic geweest zijn?
Trouwens hoe zouden de chinezen het tellen?
groetjes eli.
quote:
op 12-18-1999 om 10:54 AM schreef eli het volgende:
Trouwens hoe zouden de chinezen het tellen?
Volgens "De Chinees" bij ons vieren zij op 5 februari nieuwjaar. Mocht je bang zijn voor millenniumproblemen dan kun je nu nog overschakelen naar hun kalender.
------------------
Elk model is minder dan de werkelijkheid, behalve een fotomodel....dat is meer dan de werkelijkheid.
[Dit bericht is gewijzigd door eli (Datum 18 December 1999).]

Groetjes,
Jane
"Instant Karma's gonna get you"
[Dit bericht is gewijzigd door Jane (Datum 18 December 1999).]
Ga daarvoor naar: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002888.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |