abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 1999 @ 13:34:00 #26
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_230029
quote:
op 12-13-1999 om 09:56 AM schreef Maurisico het volgende:
Euhhh Bogus, er zijn mensen die kerst wel leuk vinden. Dus daarom in reactie op jou gedicht:

Kerst

Kerst is gezelligheid
Een tafel zo vleselijk en rijk bedeeld
herten, haas, een halve geit

Blije gezichten, de een na de ander
We moeten wel blij zijn,
we zijn weer bij elkander

Laat me dat in godsnaam schreeuwen
Complete gelukzaligheid!
Of volledige dronkenschap,
er is geen onderscheid

Voor iedere Fok!member absoluut fijne kerstdagen gewenst!!

Tranen in mijn ogen van het lachen

Vooral je laatste drie regels zijn absoluut waar. Zucht, alright, dan sluit ik mij aan bij de wensende meute:

Alle FOK'ers die zich aangesproken voelen: een ontzettend toffe kerst toegewenst, wat je ook gaat doen, hoe je het ook invult.
We moeten tenslotte kracht verzamelen om elkaar in januari na BB op te vangen

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_230030
quote:
op 12-14-1999 om 12:54 PM schreef DcP het volgende:
Laten we ook denken aan al die miljoenen dieren in de gigantische vleesfabrieken, proefdiercentra en in dierentuinen, circussen, dolfinaria en andere vormen van eenzame opsluiting.

Laat mijn boodschap niet verkeerd vallen maar zoudt u allen zo vredelievend willen zijn om het wat zuinig aan te doen met de vlees/visconsumptie deze kerst, de dieren en de mensen die om ze geven zullen je dankbaar zijn.

Ik herhaal de woorden van DcP nog even, omdat ik er volledig achter sta. De laatste jaren moet ik bij het woord kerst vooral denken aan de miljoenen kalkoenen, hazen, reeen en konijnen die voor dit feest het leven moeten geven. Kerst is een synoniem geworden voor overvloedig eten. De echte kerstgedachte is daardoor naar de achtergrond geraakt. Daarom slechts een korte kerstwens:
Fijne en gezonde feestdagen voor mens en dier!

pi_230031
Nou, daar is mijn kerstwens dan (heb ik daar zolang over moeten nadenken?)

dit is voor iedereen die zich aangesproken voelt...

For Christmas and all through the year:
"May you always have an Angel
by your side"

woensdag 15 december 1999 @ 04:33:00 #29
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_230032
En het geschiede in de dagen, dat er een bevel uitging vanwege keizer Augustus...
Om een lang verhaal flink in te korten: Ik wens iedereen deze kerst evenveel voorspoed en harmonie als op al die andere dagen in het jaar. Moslims, Buddisten en atheïsten ook!
Life is what you make it.
pi_230033
nog kerstwensen in de aanbieding?

pi_230034
Ook voor jou oliebol een zalig kerstfeest en een errug goed 2000.
oneindig veel dank voor het steeds getrouw bijhouden van ochtend/dag en avond/en nachtstreams
Love you for that
vijftig is ook jong
pi_230035
Ik hoop dat iedereen een hele leuke kerst krijgt maar jammergenoeg valt het niet zo gunstig dit jaar en vanzelfsprekend wens ik iedereen het allerbeste in 2000

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_230036
Kerstmis komt dichterbij en deze topic verdwijnt te ver naar beneden, doe ik nu wat aan, en zeg dan maar meteen gelukkig nieuwjaar voor iedereen, met zoveel mogelijk gezonde dagen.

Wees lief voor elkaar, en niet alleen met Kerstmis.

Admin vrijdag 17 december 1999 @ 12:20:00 #34
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_230037
Ook van mij (en Jolanda) natuurlijk een geweldige kerst en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Hopelijk gaan we 2000 in met een NOG gezelliger forum (is dat wel mogelijk eigenlijk ?)

* Danny gaat nu even nostalgisch een kerstliedje zingen.

I'm dreaming of a white Christmas.... Just like the ones I used to know...

* Danny buigt.

Dank u

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_230038
Ook van mij een wens voor iedereen. Allemaal een hele gezellige Kerst en een nog fijner oud en nieuw. Maak wat van het jaar 2000.

Speciaal voor Oliebol: Hele fijne kerstdagen,houd je taai en een heel mooi 2000 met iedereen die je lief is.

vrijdag 17 december 1999 @ 13:05:00 #36
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_230039
Prettige dagen aan iedereen toegewenst, en uiteraard een goeie eeuw-wisseling !!!!!!!
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

vrijdag 17 december 1999 @ 14:18:00 #37
2004 sunshine
Still shining!
pi_230040
Gelukkig is deze topic er weer, ik was hem al kwijt. Nogmaals van mij, voor iedereen een kertfeest zoals hij/zij die zou wensen met veel positieve gedachtes ( maar ook de rest van het jaar ), wees lief voor elkaar en voor jezelf
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_230041
Aan iedereen een heel fijn einde van deze eeuw toegewenst en een heel goed begin van de volgende; mijn wens is, vrede en liefde & geluk, overal op deze aardbol en voor iedereen !!

*********Imagine*********

LOL + LOL = HIHI
pi_230042
Ik vind kerstmis maar nix, maar toch allemaal prettige dagen.

En omdat we zondag op vakantie gaan en 11/1 pas terug komen wens ik eenieder een supperstart van het nieuwe jaar!!

*** I have this condition ***
pi_230043
Happy Millumium....(hik)....Hippy Mallinium...(hik)......Nippy Hellenium....(&#%#)...CHEERS!!!!
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

Admin zaterdag 18 december 1999 @ 10:46:00 #41
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_230044
Jongens en meisjes.. het is gewoon een jaarwisseling als alle anderen. De eeuw en millenniumwisseling zijn pas volgend jaar. De jaartelling is begonnen bij het jaar 1. Eeuw 1 duurde dus van het jaar 1 t/m het jaar 100. Eeuw 2 van 101-200. Eeuw 20 dus van 1901-2000.
Conclusie. De 21e eeuw begint op 1 januari 2001. Het nieuwe millennium ook trouwens.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_230045
Oeps en ik heb hier mijn kerstwens voor het nieuwe jaar neergezet.

Ik zou toch niet off-topic geweest zijn?

Trouwens hoe zouden de chinezen het tellen?

groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  zaterdag 18 december 1999 @ 11:51:00 #43
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_230046
quote:
op 12-18-1999 om 10:54 AM schreef eli het volgende:
Trouwens hoe zouden de chinezen het tellen?

Volgens "De Chinees" bij ons vieren zij op 5 februari nieuwjaar. Mocht je bang zijn voor millenniumproblemen dan kun je nu nog overschakelen naar hun kalender.

Terug uit het enge bos
pi_230047
Bor, bedankt.
Zal er over nadenken.
Ik vroeg het me af, omdat zij als ze geboren worden, toch al 1 jaar zijn.
Of zie ik ze nu spoken, dan ga ik in ieder geval wel met ze meevieren op 5 febr., kan ik met al dat vuurwerk, ook al die geesten verjagen.
Ik zal ze in ieder geval niet jouw bos injagen, oke.
groetjes eli.

------------------
Elk model is minder dan de werkelijkheid, behalve een fotomodel....dat is meer dan de werkelijkheid.

[Dit bericht is gewijzigd door eli (Datum 18 December 1999).]

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  zaterdag 18 december 1999 @ 13:50:00 #45
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_230048
Ik wilde hier een kerstwens zetten, maar het lukt me niet om een plaatje in te voegen.

Groetjes,
Jane

"Instant Karma's gonna get you"

[Dit bericht is gewijzigd door Jane (Datum 18 December 1999).]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_230049
De Topic is bijna weer aan de 50 en ivm de traagheid van Fok soms is deel 2 aangemaakt.

Ga daarvoor naar: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002888.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')