Eens!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:21 schreef Svensational het volgende:
Steffie, de enige goeie vandaag!
quote:
Dat wél natuurlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
na vier biertjes ziet alles er beter uit
Norman was geweldig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:21 schreef Svensational het volgende:
Steffie, de enige goeie vandaag!
Dat negeer ik al weken, die superlatieven [<- mooi woord]quote:Ohja, en die opening . Heb niks teruggelezen, maar hadden jullie ook plaatsvervangende schaamte bij al dat "de grootste show" enz.?
Nee, het is voor de 34e keer reclame.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef mirannie het volgende:
Zijn er al cijfers voor Steffie? Ik zit op mijn werk en volg het alleen aan via Fok, haha
Waar ik me al aan irriteerde dat er bij het einde van die musical film kwam te staan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Norman was geweldig.
Ohja, en die opening. Heb niks teruggelezen, maar hadden jullie ook plaatsvervangende schaamte bij al dat "de grootste show" enz.?
Vandaag mag ik hopen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef Adelante het volgende:
Wordt het trouwens vandaag beslist of trekken ze het weer over twee dagen?
Hey.. kom op.. het is SBS6..quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Waar ik me al aan irriteerde dat er bij het einde van die musical film kwam te staan.
Nog 10 minuten, nog 7 minuten, nog...etc etc etc
Wat fokking triest is dat zeg
SBS doet dat altijd idd, maar nu gewoon minstens de eerste 5 minuten. Ik vind het zo grappig dat die mensen serieus denken dat zoiets indruk maakt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef Tasha het volgende:
[..]
Dat negeer ik al weken, die superlatieven [<- mooi woord]
Wat meer indruk zou maken zou een aflevering zijn zonder technische problemen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:27 schreef BVO het volgende:
[..]
SBS doet dat altijd idd, maar nu gewoon minstens de eerste 5 minuten. Ik vind het zo grappig dat die mensen serieus denken dat zoiets indruk maakt.
Zeggen dat iets het grootste, beste, mooiste, meest geweldige op aarde is, hoort bij SBS en zij denken echt zelf niet dat ze dat zijn, maar de gemiddelde kijker vreet het als zoete koek hoorquote:SBS doet dat altijd idd, maar nu gewoon minstens de eerste 5 minuten. Ik vind het zo grappig dat die mensen serieus denken dat zoiets indruk maakt.
Vandaag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef Adelante het volgende:
Wordt het trouwens vandaag beslist of trekken ze het weer over twee dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |