Hij was weer in vorm vandaag.quote:
Wat hoort hij zichzelf graag praten. Dramaqueen.quote:
Op een gegeven moment werd al door iemand geopperd dat hij met dat soort programma's beter bij BNN had kunnen blijven. Ik vind het ook veel meer een BNN concept, sterker nog, het is al uitgevoerd onder de vlag van BNN met 101tv (maar aangezien dat alleen via internet en digitale tv verkrijgbaar is, heeft vast niemand het ooit gezien).quote:
quote:Vanavond in De Wereld Draait Door zien we Felix Rottenberg, Noraly Beyer, Nico Dijkshoorn en Peter van der Vorst. Tafelheer is Sander de Kramer, hoofdredacteur van Straatmagazine Rotterdam; presentator is Matthijs van Nieuwkerk. De muzikale noot wordt verzorgd door De Jeugd van Tegenwoordig.
Nu moest ik eerst jouw username lezen wie dat bericht had gepostquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die heb ik nog hoorik wilde keertje een andere avatar van vogeltjes
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Nu moest ik eerst jouw username lezen wie dat bericht had gepost![]()
Nee, maar als ik jouw avatar zie dan weet ik sneller wie iets gepost heeft, daar herkende ik je meteen aanquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:53 schreef Haaibaaike het volgende:
@borisz, is dat raar geschreven dan?
Nee maar het is vreemd dat iemand uberhaupt Peter van de Vorst leuk / grappig / intressant vindt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:53 schreef Haaibaaike het volgende:
@borisz, is dat raar geschreven dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |