Keep on dreamin'quote:Op zondag 28 februari 2010 15:53 schreef J.D. het volgende:
Alle vrouwen boven de 30/40+ flirten met mij
op Fok! kan alles tochquote:Op zondag 28 februari 2010 16:27 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Haha, kun je die hier ergens boeken......
Nou niet veel aantrekkelijker ofzo, maar het is wel een ander soort aantrekkingskracht. Ook het idee, denk ik, dat een ' oudere' vrouw jouw wilt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:43 schreef Muts100 het volgende:
Jeetje, best wel debiele discussie...haha. (tijd om er aan deel te nemen!!)
Ik ben 34 en word regelmatig benaderd door jonge gasten (begin 20) om 'contact' te hebben....
Via dit forum en via RP. (bij RP dus wel foto's van mezelf)
Ik heb zelf niet zoveel met jonge jongens, ik date ook liever een meer ervaren kerel, maar ach, een keer lijkt me wel lekker om te proberen....![]()
De reactie van jonge mannen is vaak dat ze vrouwen van in de dertig veel aantrekkelijker vinden. Dertigers zijn vaak zelfverzekerd en stralen dat uit, vinden ze sexy. Is ook zo natuurlijk!
Ik vind oudere vrouwen veel aantrekkelijker dan iemand van mijn eigen leeftijd. Als je een mooi meisje van mijn leeftijd voor me zet of een wat mooie oudere dame (max 45) zou ik het wel weten hoor;)quote:Op zondag 28 februari 2010 17:59 schreef robert842 het volgende:
[..]
Nou niet veel aantrekkelijker ofzo, maar het is wel een ander soort aantrekkingskracht. Ook het idee, denk ik, dat een ' oudere' vrouw jouw wilt.![]()
Voor een relatie zou ik niet teveel van m'n eigen leeftijd gaan afwijken.
Zoals je zegt, het is meer om te proberen.
In dat opzicht heb ik wel een brede range aan wat ik aantrekkelijk vindt, ben gewoon een bewonderaar van vrouwen in t algemeenquote:Op zondag 28 februari 2010 18:14 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Ik vind oudere vrouwen veel aantrekkelijker dan iemand van mijn eigen leeftijd. Als je een mooi meisje van mijn leeftijd voor me zet of een wat mooie oudere dame (max 45) zou ik het wel weten hoor;)
iddquote:Op zondag 28 februari 2010 18:14 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Ik vind oudere vrouwen veel aantrekkelijker dan iemand van mijn eigen leeftijd. Als je een mooi meisje van mijn leeftijd voor me zet of een wat mooie oudere dame (max 45) zou ik het wel weten hoor;)
Goh, heel sterk hoor.quote:
Zielig voor hem.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Goh, heel sterk hoor.
Zwakzinnig persoontje dat je bent.
Voel je je aan de kant gezet?quote:Op zondag 28 februari 2010 23:51 schreef Muts100 het volgende:
Huh? Waarom een Milf, is een dertiger met kind dan aantrekkelijker dan een dertiger zonder kind??
Weirdo's!
Je laat het zelf anders wel duidelijk merkenquote:Op maandag 1 maart 2010 00:11 schreef Muts100 het volgende:
Hoezo? Jij weet niet of ik een Milf ben of niet......
quote:Op maandag 1 maart 2010 00:11 schreef Muts100 het volgende:
Wat een dom woord ook trouwens, en ik gebruik het zelf ook nog![]()
![]()
Jonge gasten die roepen, ooeh sexy een Milf...en dan bij haar thuiskomen en struikelen over het speelgoed en luiers...jaja, heel aantrekkelijk.
Ze mag ook wel gewoon bij mijn huis komen hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 00:11 schreef Muts100 het volgende:
Wat een dom woord ook trouwens, en ik gebruik het zelf ook nog![]()
![]()
Jonge gasten die roepen, ooeh sexy een Milf...en dan bij haar thuiskomen en struikelen over het speelgoed en luiers...jaja, heel aantrekkelijk.
Ik zou zeggen, zet de stap, maak het weer interessant.....quote:Op maandag 1 maart 2010 17:36 schreef halo1 het volgende:
.. tijdje al weinig wijze woorden gelezen... lets get back or not
Dank je.. nou.. keek net naar Toren C.. twee vrouwen van boven de 40 erin, die ene (kleinere) is een stereotiepe muts terwijl ik met die andere nog wel een beschuitje zou willen eten en dat komt ws. door de combinatie van roofdier in haar en poes... ze speelt heerlijk met haar sensuele/erotische raffinement en dat kon nog wel eens een kwestie van ervaring zijn ,maar het kan anderzijds ook weer afstotend werken want ik wil haar veroveren en niet dat zij mij verovert...quote:Op maandag 1 maart 2010 21:12 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zet de stap, maak het weer interessant.....
What's your point?quote:Op maandag 1 maart 2010 21:55 schreef halo1 het volgende:
[..]
Dank je.. nou.. keek net naar Toren C.. twee vrouwen van boven de 40 erin, die ene (kleinere) is een stereotiepe muts terwijl ik met die andere nog wel een beschuitje zou willen eten en dat komt ws. door de combinatie van roofdier in haar en poes... ze speelt heerlijk met haar sensuele/erotische raffinement en dat kon nog wel eens een kwestie van ervaring zijn ,maar het kan anderzijds ook weer afstotend werken want ik wil haar veroveren en niet dat zij mij verovert...
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:55 schreef halo1 het volgende:
[..]
Dank je.. nou.. keek net naar Toren C.. twee vrouwen van boven de 40 erin, die ene (kleinere) is een stereotiepe muts terwijl ik met die andere nog wel een beschuitje zou willen eten en dat komt ws. door de combinatie van roofdier in haar en poes... ze speelt heerlijk met haar sensuele/erotische raffinement en dat kon nog wel eens een kwestie van ervaring zijn ,maar het kan anderzijds ook weer afstotend werken want ik wil haar veroveren en niet dat zij mij verovert...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |